آرمان سحرگاه امروز اعدام نشد!

آرمان سحرگاه امروز اعدام نشد!

حسین شاملو احمدی یکی از وکلای آرمان ضمن تایید خبر فوق اعلام کرد بامداد امروز (چهارشنبه) خانواده محترم غزاله به آرمان یک ماه فرصت دادند و اجرای حکم موقتا متوقف شد.

کد خبر : ۷۵۶۰۱
بازدید : ۹۸۱۳
آرمان سحرگاه امروز اعدام نشد! پدر آرمان در تماس با خبرنگار رکنا از مهلت یک ماهه به آرمان گفت و اینکه موقتا امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه حکم اعدام به تعویق افتاد. پدر آرمان با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: خانواده محترم غزاله با رافت و عطوفت به آرمان مهلت یک ماهه دادند. امیدواریم در این مدت بتوانیم رضایت ایشان را کسب کنیم.

آرمان پای چوبه دار رفت
خانواده غزاله سحرگاه امروز در محل اجرای حکم اعدام حاضر شده بودند و پس از انجام تشریفات قانونی اجرای حکم اعدام، آرمان پای چوبه دار رفت. هنوز از علت مهلت دادن برای اجرای حکم خبری ارسال نشده است.

وکیل آرمان چه گفت؟
بنابر این گزارش، حسین شاملو احمدی یکی از وکلای آرمان ضمن تایید خبر فوق اعلام کرد بامداد امروز (چهارشنبه) خانواده محترم غزاله به آرمان یک ماه فرصت دادند و اجرای حکم موقتا متوقف شد.

وی افزود با تشکر و سپاس از خانواده غزاله که این محبت را در حق این جوان کردند امیدواریم بتوانیم به صلح و سازش برسیم و خانواده غزاله کار بزرگی انجام دادند که خانواده آرمان از لطف و مهربانی ایشان تشکر می‌کنند.
منبع: خبرگزاری رکنا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید