آمریکا برنامه‌ای برای خروج از عراق ندارد

آمریکا برنامه‌ای برای خروج از عراق ندارد

«مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هم اعلام کرد که نامه منتشرشده پیرامون خروج از عراق، پیش نویسی بدون امضا جهت هماهنگی بوده و نباید منتشر می‌شد.

کد خبر : ۷۵۷۶۶
بازدید : ۴۵۳۱
آمریکا برنامه‌ای برای خروج از عراق ندارد
وزیر دفاع آمریکا قصد واشنگتن برای خارج کردن نیروهایش از عراق را تکذیب کرد. «مارک اسپر» افزود که نمی‌توان صحت نامه ارسالی از سوی ائتلاف بین المللی برای خروج از عراق را تأیید کرد.

در حال حاضر تصمیمی برای خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق وجود ندارد. در همین حال، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هم اعلام کرد که نامه منتشرشده پیرامون خروج از عراق، پیش نویسی بدون امضا جهت هماهنگی بوده و نباید منتشر می‌شد.

سخنگوی پنتاگون هم پیش از این اعلام کرده بود که نمی‌توان فوراً درستی نامه ائتلاف بین المللی تحت هدایت آمریکا برای خروج از عراق را تأیید کرد.

لازم به ذکر است که خبرگزاری فرانسه با انتشار سندی گزارش داد که ائتلاف بین المللی تحت سرکردگی آمریکا در نامه‌ای به فرماندهی عملیات مشترک عراق از انجام اقدامات مربوط به خروج از عراق خبر داده است.

طبق این گزارش، این نامه که توسط «ویلیام سیلی» رئیس کارگروه عراق در ارتش آمریکا امضا شده به رئیس ستاد فرماندهی مشترک عراق اعلام شده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید