پرکاربردترین موتور‌های جست‌وجو در اروپا

پرکاربردترین موتور‌های جست‌وجو در اروپا

موتور جست‌وجوی داک داک گو (DuckDuckGo) بعد از جریمه گوگل و تصویب قانون مربوط به موتور‌های جست‌وجو موفق شده نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های اندرویدی در کشور‌های اروپایی را به سمت و سوی خود جلب کند.

کد خبر : ۷۵۹۲۵
بازدید : ۶۶۸۷
پرکاربردترین موتور‌های جست‌وجو در اروپا
به‌تازگی فهرستی از اسامی پرکاربردترین و محبوب‌ترین موتور‌های جست‌وجو در اروپا به جز گوگل منتشر شده است که نشان می‌دهد کاربران اروپایی تمایل زیادی به جایگزینی گوگل با سایر موتور‌های جست‌وجو دارند. اتحادیه اروپا چندی پیش اعلام کرد گوگل در اقداماتی انحصارگرایانه تاکنون جلوی پیشرفت سایر موتور‌های جست‌وجو و استفاده گسترده کاربران اروپایی از آن‌ها را گرفته و باید از این پس با ارائه حق انتخاب در گوشی‌های اندرویدی، به کاربران اجازه دهد خود موتور جست‌وجوی موردعلاقه خود را انتخاب کنند.
موتور جست‌وجوی داک داک گو (DuckDuckGo) بعد از جریمه گوگل و تصویب قانون مربوط به موتور‌های جست‌وجو موفق شده نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های اندرویدی در کشور‌های اروپایی را به سمت و سوی خود جلب کند و جایگاه نخستین را در فهرست محبوب‌ترین و پرکاربردترین موتور جست‌وجو در این قاره سبز به خود اختصاص دهد.
طبق اطلاعات مندرج در این فهرست، به وضوح می‌توان دریافت که رتبه نخست بیشترین استفاده کاربران اروپایی از موتور‌های جست‌وجو به شرکت DuckDuckGo تعلق گرفته است. همچنین از دیگر موتور‌های جست‌وجوی محبوب در اروپا می‌توان به Info.com، یاندکس، بینگ، PrivacyWall، Qwant، GMX و Seznam اشاره کرد.
البته نکته جالب توجه آن است که موتور جست‌وجوی بینگ که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده، در هیچ کشور اروپایی به‌جز انگلستان طرفداری ندارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید