همسرکشی به‌دلیل اختلافات خانوادگی

روز حادثه بار دیگر ما سر همان موضوعات سابق با هم درگیر شدیم. من در یک لحظه به‌شدت عصبانی شدم؛ طوری‌که کنترل خودم را از دست دادم و با یکی از وسایل خانه ضربه‌ای به سر زنم زدم. مریم ناگهان روی زمین افتاد.

کد خبر : ۷۵۹۳۱
بازدید : ۹۸۹
تحقیقات از مردی که متهم است در‌پی اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده در جریان است. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شیراز چندی قبل، از مرگ مشکوک زنی در خانه‌ای مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند جسد این زن به نام مریم را غرق در خون یافتند.
شواهد موجود در صحنه نشان می‌داد این زن بر‌اثر اصابت جسمی سخت به سرش کشته شده است. چهار دلیل در همان تحقیقات مقدماتی به‌دست آمد که نشان می‌داد شوهر مریم در این جنایت نقش دارد. دلیل اول سالم‌بودن قفل در ورودی خانه بود که فرضیه ورود افراد ناشناس با توسل به زور را رد می‌کرد.
دلیل دوم نوع پوشش مقتول بود که نشان می‌داد غریبه‌ای در خانه حضور نداشت. ادله دیگر سرقت‌نشدن وسایل خانه و در‌نهایت ناپدیدشدن شوهر مریم بود.

به‌این‌ترتیب تحقیقات برای ردیابی مرد فراری آغاز شد تا اینکه او خودش با مراجعه به پلیس تسلیم شد و به کشتن همسرش اقرار کرد.

این مرد گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم، اما از مدتی قبل، اختلافاتی میان ما به‌وجود آمد. زنم گلایه داشت که من شغل مناسب و درآمد خوب ندارم. ما مرتب سر این موضوع با هم درگیر می‌شدیم. مریم دیگر مثل سابق به من علاقه نداشت. من خیلی سعی کردم زندگی‌ام را به روال گذشته برگردانم، اما هر چه تلاش کردم بی‌فایده بود و اختلافات ما روزبه‌روز بیشتر و بیشتر می‌شد.

متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه بار دیگر ما سر همان موضوعات سابق با هم درگیر شدیم. من در یک لحظه به‌شدت عصبانی شدم؛ طوری‌که کنترل خودم را از دست دادم و با یکی از وسایل خانه ضربه‌ای به سر زنم زدم. مریم ناگهان روی زمین افتاد.
وقتی فهمیدم او فوت شده است، شوکه شدم. آن‌قدر ترسیده بودم که نمی‌دانستم چه کار کنم. به‌همین‌دلیل سریع فرار کردم، اما عذاب‌وجدان داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. بنا به این گزارش، متهم در‌حال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید