آخرین وضعیت تعیین هویت جانباختگان

آخرین وضعیت تعیین هویت جانباختگان

در بخش ژنتیک به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به صورت کامل و تمام وقت تیم‌ها در حال فعالیت هستند تا بتوانیم در اسرع وقت اجساد را تعیین هویت نموده و به خانواده‌ها تحویل دهیم.

کد خبر : ۷۵۹۵۷
بازدید : ۷۰۹
آخرین وضعیت تعیین هویت جانباختگان حادثه سقوط هواپیما
فروزش در خصوص آخرین وضعیت تعیین هویت اجساد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: تا این لحظه تقریبا تعداد کثیری از خانواده‌های جانباختگان ایرانی به مراکز پزشکی قانونی در سراسر کشور جهت اخذ نمونه مراجعه کرده‌اند.

تشریح آخرین وضعیت تعیین هویت جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در خصوص آخرین وضعیت تعیین هویت اجساد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: تا این لحظه تعداد کثیری از خانواده‌های جانباختگان ایرانی به مراکز پزشکی قانونی در سراسر کشور جهت اخذ نمونه مراجعه نموده‌اند.

وی افزود: در عین حال ۵ خانواده تاکنون مراجعه نکرده‌اند. تمامی نمونه‌های گرفته شده از اجساد نیز به آزمایشگاه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در میان جانباختگان یازده تبعه اوکراین در هواپیما حضور داشتند، طی مذاکراتی که با تیم پزشکی قانونی اوکراین داشتیم پروفایل دی‌ان‌ای آن‌ها، اخذ شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: چهار نفر از جانباختگان از کشور سوئد هستند که مقرر شده تا ۴۸ ساعت آینده پروفایل دی ان‌ای آن‌ها توسط رابطین سوئدی تحویل داده شود.

فروزش تصریح کرد: نمونه خون سه نفر از ۱۲ جانباخته افغانستانی، از خانواده آن‌ها گرفته شده و در مورد مابقی اتباع خارجی از طریق پلیس اینترپل در حال پیگیری هستیم که به محض حصول نتیجه و تطبیق با پروفایل دی‌ان‌ای انجام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پایان گفت: در بخش ژنتیک به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به صورت کامل و تمام وقت تیم‌ها در حال فعالیت هستند تا بتوانیم در اسرع وقت اجساد را تعیین هویت نموده و به خانواده‌ها تحویل دهیم.
در پی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در چهارشنبه هفته گذشته، ستادکل نیرو‌های مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، با صدور اطلاعیه‌ای، این حادثه را ناشی از خطای انسانی غیرعمد دانست و اطمینان داد بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی کند.
منبع: میزان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید