ترسناک‌ترین پرسپولیس در شهرآورد

ترسناک‌ترین پرسپولیس در شهرآورد

بیشترین شکست نماینده آبادان در تاریخ لیگ برتر مقابل همین تیم رقم خورده است. در سوی مقابل طلایی‌پوشان آبادانی نیز به ۲ برد رسیده‌اند و سه مسابقه نیز برنده نداشته است.

کد خبر : ۷۶۶۲۳
بازدید : ۱۹۵۵
ترسناک‌ترین پرسپولیس در شهرآورد
پرسپولیس بعد از شکست به نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ۹ دیدار بعدی خود به پیروزی رسیده است.

دومین بازی و دومین پیروزی برای «یحیی گل‌محمدی» همراه با پرسپولیس. سرخپوشان تهرانی بعد از باخت به نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر دیگر تمام بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشتند و حالا به نهمین پیروزی متوالی نیز دست پیدا کردند. به عبارتی پرسپولیس ۶۷ روز است که تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت‌سر می‌گذارد.

هفت پیروزی از این ۹ برد با «هدایت کالدرون» و ۲ پیروزی با یحیی بوده است. برد‌هایی که از صنعت نفت شروع شده و فعلا با صنعت نفت به اتمام رسیده است. تیم یحیی در صورت شکست استقلال به دهمین پیروزی متوالی دست پیدا خواهد کرد.

«دراگان اسکوچیچ» در این فصل سه بار به مصاف پرسپولیس رفت و سه شکست یک بر صفر را تجربه کرد. او در مجموع ۶ باخت به پرسپولیس داده و ۲ بار نیز به برتری رسیده است. بیشترین باخت این سرمربی کروات در ایران مقابل همین تیم سرخ‌پوش تهرانی به ثبت رسیده است.

پرسپولیس در لیگ برتر به سیزدهمین پیروزی مقابل صنعت نفت رسید. بیشترین شکست نماینده آبادان در تاریخ لیگ برتر مقابل همین تیم رقم خورده است. در سوی مقابل طلایی‌پوشان آبادانی نیز به ۲ برد رسیده‌اند و سه مسابقه نیز برنده نداشته است.

یحیی در لیگ دوازدهم که سرمربی پرسپولیس بود مقابل صنعت نفت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داده بود، اما حالا موفق به کسب پیروزی شد.
ضعف استقلال با مجیدی در ورزشگاه آزادی چیست؟
استقلال با «فرهاد مجیدی» در ورزشگاه‌آزادی تا به حال کلین‌شیت نکرده است. استقلال روز گذشته موفق شد در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد تا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند و دومین شکست تیم مسجدسلیمانی در این فصل را رقم بزند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که آبی‌پوشان تهرانی بعد از ۲ دیدار در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و یک بار گل خوردند.

«فرهاد مجیدی» برای چهارمین بار در دوران مربیگری خود در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. تیم او سه بار در برهه قبلی و در برابر الدحیل، سپیدرود و استقلال خوزستان بازی کرده بود و حالا تعداد مسابقات خانگی‌اش به عدد چهار رسید. شاید تنها اتفاق منفی در این چهار مسابقه این است که استقلال با مجیدی در ورزشگاه آزادی هیچ وقت کلین‌شیت نکرده است.

آبی‌پوشان در این چهار مسابقه پنج گل را دریافت کرده‌اند. جالب‌تر اینکه در چهار بازی خارج از خانه، تیم تحت هدایت فرهاد تنها یک گل دریافت کرده و سه کلین‌شیت داشته است. حال باید دید که تیم تحت هدایت او در شهرآورد روز پنجشنبه مقابل رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس موفق به کلین شیت خواهد شد یا خیر؟
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید