ماجرای توقیف سریال "کتونی زرنگی" و اظهارات جنجالی علی ملاقلی پور چه بود؟

ماجرای توقیف سریال "کتونی زرنگی" و اظهارات جنجالی علی ملاقلی پور چه بود؟

این اولین بار نیست که علی ملاقلی پور دست به اظهارنظر و یا اقدامی جنجالی و غیر قابل پیش بینی می‌زند. او پیش از این و در جریان بازی فوتبال ستارگان جهان، برابر ستارگان ایران در سال ۱۳۹۴، در حالی که تیشرت تبلیغ فیلمش "قندون جهیزیه" را به تن داشت، وارد زمین فوتبال شد و بازی را متوقف کرد.

کد خبر : ۷۶۶۳۲
بازدید : ۵۸۲۸
ماجرای توقیف سریال
فرادید | ماجرا از آنجا آغاز شد که جمعه شب و در آستانه پخش سریال "کتونی زرنگی"، علی ملاقلی پور کارگردان این مجموعه تلویزیونی دست به اظهاراتی زد که جنجال آفرین شد. البته واکنش‌ها به اظهارات او همچنان ادامه دارد.

به گزارش فرادید، شبکه ۳ سیما به دلیل آنچه "خطای فاحش کارگردان" عنوان شده و در واکنش به اظهارات ملاقلی پور، پخش سریال «کتونی زرنگی» را پیش از آغاز متوقف کرد.

محسن یزدی، قائم مقام شبکه سه سیما در این رابطه گفت: "متأسفانه در ادامه تولید سریال"کتونی زرنگی" به دلیل خطای فاحش کارگردان، شبکه تصمیم به توقف پخش این سریال گرفت. "

پس از تصمیم شبکه سه سیما مبنی بر توقف پخش سریال، پیش از آغاز، کارگردان و تهیه‌کننده هر کدام با انتشار پیام‌هایی جداگانه در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی، در جهت جبران برآمدند تا شاید مسئولان شبکه از تصمیم شان صرف نظر کنند.

ملاقلی پور در اینستاگرامش ابتدا عذرخواهی کرد ونوشت: " می‌دانم برخی کامنت‌ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذر خواهی می‌کنم."

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده سریال "کتونی زنگی" نیز در صفحه شخصی خود نوشت: "همه کسانی که با علی ملاقلی پور آشنایی دارند خوب می‌دانند که او فردی انقلابی و علاقه‌مند به دین و نظام است که هزینه‌های زیادی بابت پایبندی‌هایش به اصول داده است هر چند گاه در تصمیمات و ابراز‌های خود تند می‌رود و به سهم من از جاده انصاف و آگاهی از جاده متانت خارج می‌شود و این ویژگی او از نگاه من قابل دفاع نیست، اما بهتر است حالا که خودش هم عذرخواهی کرده و توضیحات لازم را داده است جوانمردانه توپخانه هجمه و حملات ما را روی او تنظیم نکنیم. "

جنجال جیمی جامپ شدن علی ملاقلی پور
این اولین بار نیست که علی ملاقلی پور دست به اظهارنظر و یا اقدامی جنجالی وعجیب می‌زند. او پیش از این و در جریان بازی فوتبال ستارگان جهان، برابر ستارگان ایران در سال ۱۳۹۴، در حالی که تیشرت تبلیغ فیلمش "قندون جهیزیه" را به تن داشت، وارد زمین فوتبال شد و بازی را متوقف کرد.
ماجرای توقیف سریال
صحنه وارد شدن علی ملاقلی پور به زمین بازی تیم‌های ستارگان جهان و ایران
البته ملاقلی پور، روز قبل از وارد شدن به زمین فوتبال نیز اقدامی عجیب انجام داده بود. او با پوشیدن لباسی که بر روی آن نام فیلم "قندون جهیزیه" چاپ شده است، با توزیع تراکت‌ها و بروشور‌های فیلم در خیابان‌های تهران به تنهایی به تبلیغ فیلمش پرداخت.

ملاقلی‌پور نسبت به حذف سانس‌های فیلمش پس از اکران فیلم «محمد رسول‌الله» معترض شده بود و به همین دلیل دست به این اقدمات جنجالی زد. او در این باره گفته بود: "با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای نداشتیم و برای اینکه پای فیلم بایستیم و از آن دفاع کنیم به سمت این نوع تبلیغات روی آورده‌ایم. "

جزئیات سریال "کتونی زرنگی"

نخستین قسمت از سریال تلویزیونی "کتونی زرنگی" به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، قرار بود جمعه (۱۱ بهمن ماه) ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه سه سیما برود که در نهایت شبکه سه سیما تصمیم گرفت جلوی پخش سریالش را بگیرد.

بازیگران این سریال عبارتند از: "هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، با حضور محمود جعفری و امیرحسین صدیق، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی. "

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی آمده است: "آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه…، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم. "
علی ملاقلی پور، فرزند رسول ملاقلی پور، کارگردان مشهور سینمای ایران است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید