بازگشت "بی صدای" مجری "معترض" به قاب تلویزیون

بازگشت "بی صدای" مجری "معترض" به قاب تلویزیون

رضا رشیدپور در حالی دوباره با برنامه " اتفاق" به قاب تلویزیون برگشته است که برنامه پیشین او  به مناسبت "شب یلدا" با واکنش تند کاربران فضای مجازی و حتی رسانه‌ها مواجه شد. بازگشتی که جز انتقاد برای او هیچ تشویقی به دنبال نداشت.

کد خبر : ۷۶۶۷۸
بازدید : ۳۲۰۵
بازگشت
فرادید | تقریباً یک سال رضا رشیدپور برنامه‌ای در تلویزیون نداشت و در این مدت بار‌ها با نیش وکنایه به صداوسیما تاخت. با این وجود او ماه گذشته به قاب سیما برگشت و ویژه برنامه دو قسمتی "شب آرام" را به مناسبت "شب یلدا" روی آنتن شبکه سه برد. اما حالا شبکه سه سیما خبر داده که "اتفاق" تازه‌ترین برنامه تلویزیونی این شبکه به زودی با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن می‌رود.

به گزارش فرادید، در توضیح جزئیات این برنامه تلویزیونی آمده: " برنامه "اتفاق" شامل استندآپ‌هایی در قالب یک شوی جذاب تلویزیونی با نگاهی متفاوت، خلاقانه و جذاب به موضوعات مختلف است. این برنامه شبانه که پنجشنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد؛ به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور و محمدرضا رضائیان ساخته می‌شود.

این برنامه در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای روی آنتن خواهد رفت.

شایعه ممنوع التصویری رشیدپور در طول یک سال اخیر میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شد. رشیدپور هم در واکنش به این ادعا‌ها گفته بود که معمولاً ممنوع الفعالیتی را به ما ابلاغ نمی‌کنند. اما در حال حاضر پیشنهادی از سوی صداوسیما به من نشده است. اما حالا شبکه سه سیما برنامه‌ای تازه به او داده است.

تقریباً ۱۱ سال است که رضا رشید پور در صداوسیما برنامه اجرا می‌کند و هر بار هم برنامه اش به علتی متوقف می‌شود. اما باز چیزی نمی‌گذرد که تلویزیون به سراغش می‌رود و او نیز با آغوش باز می‌پذیرد. این بار هم پس از انتقادی‌های فراوانش در طول یک سال اخیر دوباره به تلویزیون برگشته است.

رضا رشیدپور بار‌ها در توئیترش از مدیریت "علی فروغی" در شبکه سیما انتقاد کرده بود. اما پس از مدتی این توئیت‌ها را از صفحه اش پاک کرد که این اقدام او با واکنش تند کاربران فضای مجازی مواجه شد. کاربران رشیدپور را متهم به نان به نرخ روز خوردن کرده اند.

رشید پور در حالی به شبکه سه برگشته است که توقف برنامه "حالا خورشید" با اجرای او، همزمان با توقیف برنامه "نود" با اجرای عادل فردوسی پور اتفاق افتاد. اما عادل همچنان در ممنوع الفعالیتی به سر می‌برد و رشید پور به قاب تلویزیون برگشته است.

کاربران فضای مجازی گفته اند که عادل می‌توانست با سیاست‌های صداوسیما کنار بیاید، ولی کنار نیامد و برای همین همچنان محبوب است. اما رضا رشیدپور کنار می‌آید و روز به روز بیشتر از چشم مردم می‌افتد.

بازگشت بی فروغ

رضا رشیدپور در حالی دوباره با برنامه " اتفاق" به قاب تلویزیون برگشته است که برنامه پیشین او به مناسبت "شب یلدا" با واکنش تند کاربران فضای مجازی و حتی رسانه‌ها مواجه شد. بازگشتی که جز انتقاد برای او هیچ تشویقی به دنبال نداشت.

پس از پخش این برنامه برخی کاربران در فضای مجازی مدعی شدند که رشیدپور برای اجرای این ویژه برنامه، یک میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است. البته این ادعا از سوی روابط عمومی شبکه ۳ تکذیب شد.

به جز دستمزد رشید پور، ظاهر متفاوت و محاسن بلند او نیز بهانه‌ای شد تا کاربران فضای مجازی به بازگشت او واکنش نشان دهند. برخی کاربران گفته بودند که رضا رشیدپور با محاسن بلند خواسته تا خودش را دلخواه صداوسیمایی‌ها کند. برخی هم او را با حسن روحانی مقایسه کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید