تبلیغات عجیب و غریب نامزد‌های انتخاباتی، سوژه کاربران فضای مجازی

تبلیغات عجیب و غریب نامزد‌های انتخاباتی، سوژه کاربران فضای مجازی

میان تبلیغ‌های عجیب و غریب نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم چند تصویر، واکنش‌های زیادی را هم به همراه داشت. در یکی از این تصاویر که بسیار در شبکه‌های اجتماعی با واکنش همراه بود، فردی که ادعا شده کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه اقلید فارس است روی دوش یکی از طرفدارانش سوار شده است. کاربران زیادی با حمله لفظی به این حرکت نامزد انتخاباتی در توئیتر نوشته اند: "کسی که قبل از انتخابات سوار مردم شده بعد از انتخابات چه بلایی سر مردم میاره! "

کد خبر : ۷۷۱۱۴
بازدید : ۳۲۳۹
تبلیغات عجیب و غریب نامزد‌های انتخاباتی، سوژه کاربران فضای مجازی
فرادید | با شروع مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی از نامزد‌های انتخاباتی به تبلیغات عجیب وغریب در فضای مجازی روی آورده اند که این موضوع به سوژه روزانه کاربران شبکه اجتماعی تبدیل شده است. البته در این میان برخی از رسانه‌ها هم به این تبلیغات عجیب واکنش نشان داده اند.

به گزارش فرادید، گسترده‌تر شدن دسترسی به فضای مجازی باعث شده، تا پای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی به این فضا هم باز شود تا شاید از این طریق بتوانند با رفتارهای عجیب رای لازم برای رسیدن به کرسی سبز مجلس را به دست آورند، البته برخی هم حساب سوژه شدن در فضای مجازی را نکرده اند و تنها طبق روال سنتی سابق عمل می‌کنند، غافل از اینکه بدانند خیلی زود تبدیل به یک سوژه طنزتلخ در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند.

در میان تبلیغ‌های عجیب و غریب نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم چند تصویر، واکنش‌های زیادی را هم به همراه داشت. در یکی از این تصاویر که بسیار در شبکه‌های اجتماعی با واکنش همراه بود، فردی که ادعا شده کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه اقلید فارس است روی دوش یکی از طرفدارانش سوار شده است. کاربران زیادی با حمله لفظی به این حرکت نامزد انتخاباتی در توئیتر نوشته اند: "کسی که قبل از انتخابات سوار مردم شده بعد از انتخابات چه بلایی سر مردم میاره! "
تبلیغات عجیب و غریب نامزد‌های انتخاباتی، سوژه کاربران فضای مجازی
یکی از ویدئو‌های پر بازدید شبکه‌های اجتماعی که به عجیب‌ترین شیوه تبلیغ، مشهور شده است، مربوط به راه‌اندازی ستاد کباب‌خوران کاندیدایی از ایذه بود که نامزد نمایندگی مجلس، خودش برای مردم کباب سیخ می‌گیرد.

کاندیدای دیگری یک ویدئو تبلیغاتی منتشر کرده که در آن شعر عجیبی خوانده می‌شود. در جایی از این شعر با تعبیری عجیب گفته می‌شود: «وسعت مهربانی‌ات وسعت شهر است... تواضعت رنگ نماز شب است! "

ویدئوی دیگری که در شبکه‌های اجتماعی به شکل گسترده انتشار یافته، کلیپی از یک نامزد انتخاباتی ست که با صدایی لرزان خطاب به حاضران می‌گوید، "اگر پدرم بود ستاد بزرگتری برای من فراهم می‌کرد، اما حالا نیست. آیا شما برای بازکردن ستاد به من کمک می‌کنید! هل من ناصر ینصرنی؟ "

البته روز‌های گذشته ویدئویی از افتتاح پر و صدا و عجیب ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و جنجال‌های زیادی را در پی داشت؛ ویدئویی که به گفته کاربران فضای مجازی به افتتاحیه المپیک شباهت دارد تا تبلیغات برای رسیدن به یکی از صندلی‌های مجلس شورای اسلامی!

تصویری دیگری که واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت تصویر بنر تبلیغاتی یک کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم بود که در برنامه‌های خود ایجاد فضای مناسب برای ارضای حلال غریزه جنسی جوانان را قید کرده بود. این تصویر با واکنش تند روزنامه جمهوری اسلامی مواجه شد.

این روزنامه نوشت: " تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مجلس در مواردی به ابتذال کشیده شده است. یکی از نامزد‌های ورود به مجلس در تابلوی تبلیغاتی خود «ارضای حلال غریزه جنسی جوانان» را وعده داده است. علاوه بر مبتذل بودن این قبیل وعده‌ها، متأسفانه کسی که صلاحیتش برای ورود به مجلس شورای اسلامی تأیید شده از حدود اختیارات و وظایف نمایندگان مجلس خبر ندارد. "

استفاده از بادیگارد، توزیع اقلام غذایی در بین مردم، دعوت به صرف سوپ برای تبادل نظر، کارت هدیه دادن، ایجاد ستاد‌ انتخاباتی روی ۱۸ چرخ، ستاد در چادر از دیگر موارد تبلیغات عجیب نامزد‌های انتخاباتی مجلس یازدهم است که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید