خودکشی زن جوان بعد از قتل دو فرزندش

یک گاز پیک‌نیکی در محل حادثه بود که آثار خون روی آن وجود داشت و مأموران به این نتیجه رسیدند که زن جوان با این وسیله به سر فرزندانش کوبیده و آن‌ها را به کام مرگ کشانده است.

کد خبر : ۷۷۲۱۱
بازدید : ۸۵۴۳
پلیس در حال تحقیق درباره جنایتی است که زنی جوان رقم زده است. او دو کودک هشت و ۱۲ ساله خود را در اقدامی جنون‌آمیز به قتل رساند و سپس به زندگی خودش نیز پایان داد. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان فارس، وقتی از کشته‌شدن دو کودک در خانه‌شان مطلع شدند، به محل حادثه رفتند تا در این‌باره تحقیق کنند. آن‌ها جسد دختری هشت‌ساله و پسری ۱۲ ساله را در حالی که غرق در خون بودند، مشاهده کردند.
ادامه جست‌وجو‌ها در منزل به کشف جنازه مادر این کودکان در یکی از اتاق‌ها منجر شد. این زن نیز بر اثر خفگی جان خودش را از دست داده بود. نخستین فرضیه‌ای که پیش‌ِروی پلیس قرار گرفت، این بود که فردی بعد از ورود به خانه این زن دست به جنایتی هولناک زده و سپس گریخته است، اما هیچ نشانه‌ای از حضور شخصی غریبه در خانه وجود نداشت.
نه قفل در‌ها شکسته و نه وسایل خانه جابه‌جا شده بود؛ بنابراین کارآگاهان فرضیه دوم را مطرح کردند و به این نتیجه رسیدند احتمالا مادر خانواده عامل این جنایت است. حدس پلیس در این زمینه زمانی تقویت شد که متخصص پزشکی قانونی حاضر در محل اعلام کرد زن جوان خودکشی کرده است. این‌گونه بود که جای تردیدی باقی نماند که این زن ابتدا فرزندان خود را با جسمی سنگین و سخت به قتل رسانده و سپس به زندگی خودش پایان داده است.
یک گاز پیک‌نیکی در محل حادثه بود که آثار خون روی آن وجود داشت و مأموران به این نتیجه رسیدند که زن جوان با این وسیله به سر فرزندانش کوبیده و آن‌ها را به کام مرگ کشانده است. اگرچه نحوه وقوع جنایت مشخص شده بود، پرونده هنوز ابهامات زیادی داشت؛ انگیزه زن جوان از چنین اقدام جنون‌آمیز چه بود و از طرفی چرا خبری از پدر خانواده نبود؟
کارآگاهان برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها به تحقیقات ادامه دادند و بعد از اینکه اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد، اقوام و نزدیکان زن جوان مورد پرس‌وجو قرار گرفتند. در این مرحله بود که قطعات پازل جنایی در کنار هم قرار گرفت و همه‌چیز روشن شد. زن جوان و شوهرش مدتی قبل تصمیم گرفته بودند همراه فرزندان خود از ایران مهاجرت کنند.
آن‌ها در این‌باره با مردی صحبت کرده بودند و آن شخص وعده داده بود زمینه مهاجرت آن‌ها را مهیا می‌کند، اما به شرط اینکه آن‌ها پول کافی داشته باشند. این‌گونه بود که زوج جوان همه دارایی خود را فروختند و مبلغ زیادی نیز قرض گرفتند تا اینکه توانستند ۸۰۰ میلیون تومان فراهم کنند. آن‌ها برای آغاز سفر روزشماری می‌کردند، اما فردی که به آن‌ها وعده مهاجرت داده بود، به قول‌هایش عمل نکرد.
پس از آن مرد جوان که همه دارایی خود را از دست داده بود، در برابر افرادی قرار گرفت که از او طلب داشتند. آن‌ها پول خود را مطالبه می‌کردند و این مرد هیچ پس‌اندازی نداشت تا بتواند بدهی‌اش را بپردازد. به‌همین‌دلیل ترجیح داد فرار کند و از چشم طلبکاران پنهان شود. از آن پس زن جوان و دختر و پسر کم سن‌وسالش با هم زندگی می‌کردند، اما این زن به‌شدت در تنگنا بود و همین فشار‌ها نیز در نهایت باعث شد چنین اقدامی خونین را مرتکب شود.
بنا بر این گزارش، در حالی که کلیات این پرونده جنایی روشن شده است، تحقیقات در این‌باره به دستور بازپرس ادامه دارد تا همه جزئیات نیز مشخص و در پرونده ثبت شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید