کشف جسد زن در آسانسور

کشف جسد زن در آسانسور

کشف جسد این زن ۵۸ ساله را مأموران کلانتری ۱۴۳ شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند و گفتند جسد این زن در ساختمانی نیمه‌کاره و ویلایی در نزدیکی چاله آسانسور رها شده بود.

کد خبر : ۷۷۸۵۹
بازدید : ۱۳۹۷۹
کشف جسد زن در آسانسور
تحقیقات جنایی درباره دو پرونده جداگانه کشف اجساد زنی در شهرک غرب و مردی در اکباتان آغاز شد. اولین پرونده مربوط به کشف جسد مردی ۸۰ ساله در اکباتان است. همسایه‌ها پس از استشمام بوی بد از خانه این مرد، پلیس و آتش‌نشانی را در جریان قرار دادند و مأموران پس از هماهنگی‌های لازم وارد آپارتمان او شدند و پیکر بی‌جان او را مشاهده کردند.
این اتفاق در حالی افتاد که مأموران در آپارتمان دختر کم‌توان ذهنی متوفی را دیدند که بالای جسد پدر خود به عزاداری و گریه مشغول بود. در پی این اتفاقات، بازپرس مصطفی واحدی، رئیس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران که در زمان وقوع حادثه مسئولیت کشیک قتل تهران را بر عهده داشت، در جریان ماجرا قرار گرفت و دستور داد جسد برای تحقیقات تکمیلی و تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.
همچنین دختر ۳۸ ساله کم‌توان ذهنی که بالای جسد پدر خود مشغول سوگواری بود، به اورژانس اجتماعی تحویل شد تا تحقیقات برای یافتن بستگان احتمالی آن‌ها ادامه یابد.

در دومین پرونده، ردپای سه جوان افغان به دست آمده است که پس از قتل زنی ۵۸ ساله از محل کار خود گریخته‌اند، بنابراین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

کشف جسد این زن ۵۸ ساله را مأموران کلانتری ۱۴۳ شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند و گفتند جسد این زن در ساختمانی نیمه‌کاره و ویلایی در نزدیکی چاله آسانسور رها شده بود.

بازپرس واحدی پس از حضور در محل تحقیقات را آغاز کرد و پی برد نگهبان محله اولین کسی بوده که جسد را دیده و پلیس را در جریان گذاشته است. از این‌رو از مرد میان‌سال بازجویی کرد و نگهبان به او توضیح داد: ساعت حدود یک شب بود که دیدم سه جوان سراسیمه از این ساختمان خارج شدند، به موضوع مشکوک شدم و به داخل ساختمان رفتم که با جسد این زن روبه‌رو شدم. البته من ساعت ۹ شب هم این زن را دیده بودم که آمد و پرایدش را پارک کرد و به داخل این ساختمان رفت.

با به‌دست‌آمدن این سرنخ هویت زن ۵۸ ساله با استفاده از خودرو‌اش شناسایی شد و بازپرس جنایی دستور شناسایی نگهبان فراری ساختمان و دو همراهش را صادر کرد. همچنین او دستور داد خانواده زن میان‌سال شناسایی شوند و تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف نیز بررسی شود تا شاید سرنخ جدیدی از سه جوان تحت تعقیب به دست بیاید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید