بهترین رستوران ‌های اصفهان

بهترین رستوران ‌های اصفهان

مسلماً اکثر ایرانی ها در طول زندگیشان حداقل یک بار  به اصفهان سفر کردند و از آن لذت برده‌اند. با خرید بلیط قطار تهران اصفهان می‌توانید در فصول مختلف از این شهر زیبا دیدن کنید و برای این کار به خرید بلیط قطار تهران اصفهان از علی بابا بپردازید.

کد خبر : ۷۷۹۲۶
بازدید : ۷۱۶۸

بهترین رستوران ‌های اصفهان

وقتی از سفر نام برده می‌شود مخصوصاً در زمان سفر های نوروزی و مسافرت‌های تابستانی، بی تردید یکی از گزینه‌های بسیار شور انگیز شهر جذاب و زیبای اصفهان است. مسلماً اکثر ایرانی ها در طول زندگیشان حداقل یک بار به اصفهان سفر کردند و از آن لذت برده‌اند. با خرید بلیط قطار تهران اصفهان می‌توانید در فصول مختلف از این شهر زیبا دیدن کنید و برای این کار به خرید بلیط قطار تهران اصفهان از علی بابا بپردازید.

در ایران مکان‌های اندکی وجود دارد که می‌تواند شکوه و عظمت معماری اسلامی اصفهان را به خود اختصاص دهد. اصفهان با وجود پل‌ها، مساجد و کاخ‌های زیادی که به قرن‌ها بر می‌گردد یکی از مقصدهای برتر گردشگری ایران است. در اینجا 10 مکان عالی برای غذا خوردن در طول مدت اقامت شما آورده شده است.

سفره خانه سنتی

این سفره خانه در امتداد سمت شرق میدان امام واقع شده است. خوشبختانه محبوبیت آن در بین گردشگران از کیفیت غذا یا محیط کم نمی‌کند. دیوارها، قوس‌ها و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی کاشی کاری شده، فضای جالبی را ایجاد می‌کنند. در اینجا که پر از تخت‌های سنتی است می‌توانید از غذاهای سنتی ایرانی لذت ببرید.

ضلع شرقی میدان امام

بهترین رستوران ‌های اصفهان

رستوران صدف

هتل صدف واقع در خیابان حافظ، با فاصله کمتر از پنج دقیقه پیاده از میدان امام فاصله دارد و غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می‌دهد. آنچه این مکان را متمایز می‌کند رستوران پشت بام است که در ماه‌های تابستان باز است. میهمانانی که موفق به تهیه یک میز می شوند با نمایش بی نظیری از منظره شهری فراموش نشدنی اصفهان روبرو می‌شوند.

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد به دلیل یکی از معدود مکان‌های ناهار خوری در شهر محبوب است که زیبایی شناسی قاجار را به یک سطح عالی منتقل می‎کند. با داشتن پنجره‎های رنگی و آینه کاری پیچیده، این رستوران با زیبایی مبله، سبک و مطبوع است. شهرزاد شلوغ بوده و شاید کمی پر سروصدا باشد اما فضای پر جنب و جوش و انتخاب قابل قبولی از غذاهای سنتی ایرانی دارد. کباب خوشمزه و جوجه را امتحان کنید. این گزینه برای گزینه‌های گیاهی نیز مناسب است، چیزی که همیشه در رستوران‌های ایرانی ارائه نمی‌شود. با خرید بلیط قطار تهران اصفهان می‌توانید از این جاذبه‌ها لذت ببرید و برای این کار به خرید بلیط قطار تهران اصفهان از علی بابا بپردازید.

بهترین رستوران ‌های اصفهان

رستوران خان گستر

این رستوران در طبقه همکف هتل جلفا در منطقه ارمنستان اصفهان است. دکوراسیون آن بی نظیر است و رستوران تمیز، کارآمد و مهمتر از همه دارای غذاهای عالی ایرانی است. چلو کباب چلو را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد است.

سفر از اصفهان به یزد با قطار

رستوران خیام

رستوران خیام یک رستوران محلی با قیمت‌های مناسب است که غذاهای با کیفیتی همراه با نوشیدنی‌ها از چای گرفته تا آب میوه ارائه می‌دهد.

سرای بریانی

بریانی نوعی غذای سنتی اصفهانی است که از گوشت گوسفند تهیه شده است که بر اثر آتش کنده شده، پوست گرفته و کبابی شده است. معمولاً با نوعی تافتون و نان تازه سرو می‌شود، ارزش آن را دارد که قبل از ترک اصفهان به سرای بریانی بروید و آن را تجربه کنید. تمام آن را با یک لیوان دوغ بنوشید، یک نوشیدنی ماست تازه با نعناع خشک. رستوران‌های بریانی اعظم در این غذل تخصص دارند و دو شعبه دارند. یکی کنار رودخانه زاینده رود و دیگری شمال اصفهان. با خرید بلیط قطار تهران اصفهان می‌توانید از این رستوران دیدن کنید و برای این کار به خرید بلیط قطار تهران اصفهان از علی بابا بپردازید.

هتل عباسی

هتل عباسی یکی از هتل های اصفهان است که بقایای یک کاروانسرای قرن هفدهم را نشان می‌دهد و اگر اتاق‌ها خارج از محدوده قیمت شما هستند، ارزش بازدید از یکی از چندین رستوران مستقر در هتل را دارد. رستوران پشت بام Cheshm-Andaz به ویژه به دلیل دیدنی‌های خود در میدان امام و کوه‌هایی که در اطراف شهر قرار دارند بسیار لذت بخش است. این هتل گزینه‌هایی برای ناهار خوری در داخل و خارج و منو با انتخابی مناسب از غذاهای ایرانی و غربی دارد.

در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی دیگر از رستوران‌های معروف اصفهان پرداخته‌ایم که آدرس و شماره تلفن نیز در آن ذکر شده است.

کافه رستوران سنتی آزادگان

آدرس: میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

تلفن: ۳۲۲۱۱۲۲۵۰۳۱

کافه رستوران هرمس

آدرس: خیابان نظر میانی ، کوچه کلیسا وانک ، کوچه میدان جلفا

تلفن: ۳۶۲۹۳۳۴۹۰۳۱

کافه رستوران آرک. آ

آدرس: محله جلفا،روبروی کلیسای وانک

تلفن: ۳۶۲۹۰۹۲۰۰۳۱

کافه رستوران مس و قالی

آدرس: خیابان سپاه

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴

کافه رستوران فیروز شربت

آدرس: جلفا خیابان حکیم نظامی کوی کلیسای وانک روبروی هتل جلفا

تلفن: ۳۶۲۶۸۰۰۹- ۳۶۲۴۰۰۱۲۰۳۱

رستوران شهرزاد

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی .خیابان عباس آباد

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

بریانی اعظم

آدرس: خیابان کمال اسماعیل،بین سی و سه پل و پل خواجو جنب پمپ بنزین بریانی اعظم

تلفن: ۰۳۱۳۲۱۲۵۷۳۰

ساندویچی آرابو

آدرس: خیابان حکیم نظامی، نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، آرابو

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۷۶۳۲۵

رستوران سنتی نقش جهان

آدرس: جنب مسجد شیخ لطف الله، داخل بازار

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۱۹۰۶۸

رستوران ملک سلطان جارچی باشی

آدرس: خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم یا کوچه باغ قلندرها

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۷۴۱۸

رستوران مادربزرگ

آدرس: خیابان سپه، خیابان مسجد حکیم، نرسیده به هتل حکیم

تلفن: ۰۹۱۳۹۰۰۶۰۸۰

مجموعه پذیرایی ترنج

آدرس: خیابان خاقانی، روبه‌روی شیرینی آندلس، کوچه هووانس، کوچه رامین

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۹۳۷۸۸

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید