جانور عجیب الخلقه در جنگل‌های هندوستان!

جانور عجیب الخلقه در جنگل‌های هندوستان!

طبیعت پر از جزئیات دقیق است. جزئیاتی که برخی اوقات از دید ما مخفی می‌ماند. این فیلم توسط ماریا جاکن تهیه شده. باور کنید تاکنون چنین موجودی را ندیده بودید.

کد خبر : ۷۸۱۹۰
بازدید : ۴۷۷۲۸
جانور عجیب الخلقه در جنگل‌های هندوستان!
رویت یک جانور عجیب الخلقه در یکی از جنگل‌های هندوستان خبرساز شد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت یک جانور عجیب الخلقه را در یکی از مناطق جنگلی هندوستان به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این حشره سبزرنگ که شکلی شبیه به علف دارد در حالی که به آرامی روی یک درخت در حال راه رفتن است دیده می‌شود. انتشار این ویدئو در توئیتر بسیاری از کاربران را دچار حیرت کرد.

این ویدئو اولین بار توسط " پروین کاسوان "، مامور جنگلبانی هند که معمولا تصاویری مشابه را در توئیتر خود به اشتراک می‌گذارد منتشر شد. کاسوان با انتشار این ویدئو در کپشنی به طبیعت مرموز که گاهی از دید ما مخفی می‌ماند اشاره کرد.
او در این کپشن نوشت: «طبیعت پر از جزئیات دقیق است. جزئیاتی که برخی اوقات از دید ما مخفی می‌ماند. این فیلم توسط ماریا جاکن تهیه شده. باور کنید تاکنون چنین موجودی را ندیده بودید.»

این ویدئوی ۴۴ ثانیه‌ای پس از انتشار تاکنون ۳۲۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو حس کنجکاوی کاربران زیادی را برانگیخت و آن‌ها تلاش کردند تا حدس بزنند این موجود دقیقا چه چیزی می‌تواند باشد.
یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ما تصاویری از این موجود را به شکل حشراتی روی برگ و چوب دیده بودیم. اما این موجود و طرز راه رفتن آن واقعا عجیب است.» کاربر دیگری نوشت: «این چه موجودی می‌تواند باشد؟ هرگز چنین موجودی را ندیده بودم.»
۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید