افتتاح بیمارستان ۲۰۰۰ تختخوابی "نزاجا"

افتتاح بیمارستان ۲۰۰۰ تختخوابی "نزاجا"

مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی شهید هجرتی نیروی زمینی ارتش صبح امروز از سوی سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد.

کد خبر : ۷۸۴۹۱
بازدید : ۴۱۹۳
افتتاح بیمارستان ۲۰۰۰ تختخوابی
مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی شهید هجرتی نیروی زمینی ارتش صبح امروز- چهارشنبه- توسط سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد. این مجتمع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است و ظرفیت افزایش ۱۰۰۰ تخت دیگر را نیز دارد.

در این مراسم دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش حضور دارند.

سرهنگ شهروز ناصری سخنگوی ارتش روز سه‌شنبه از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی روند برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی ارتش تنها در ۲۴ ساعت خبر دارد و گفت: این کار نمایش سرعت عمل و آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات احتمالی را نشان می‌دهد.

به گفته وی، تمامی یگان‌های مرتبط، تا این لحظه بدون توقف مراحل مختلف آماده‌سازی را انجام داده‌اند و در قالب یک اقدام انقلابی و کار جهادی، از لحظه صدور دستور فرمان توسط فرمانده ارتش، یک شبانه‌روز کامل در تلاش بوده‌اند تا ان شاءالله برابر وعده داده شده تا فردا مردم شریفمان شاهد افتتاح این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی ارتش باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید