هری پاتر هم در خانه می‌ماند

هری پاتر هم در خانه می‌ماند

والدین، آموزشگاران و مربیانی که در تلاش برای سرگرم نگاه داشتن کودکان در دوران ماندن در خانه هستند، شاید به کمی جادو نیاز داشته باشند.

کد خبر : ۷۸۸۶۲
بازدید : ۱۹۵۳
هری پاتر هم در خانه می‌ماند
جی‌کی رولینگ از تاسیس یک تارنمای جدید خبر داد که هدفش کمک به سرگرم کردن کودکان در دوران تعطیلی و ماندن در خانه بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا اعلام شده است.

این نویسنده خبر فوق را روز چهارشنبه در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد و نوشت: «والدین، آموزشگاران و مربیانی که در تلاش برای سرگرم نگاه داشتن کودکان در دوران ماندن در خانه هستند، شاید به کمی جادو نیاز داشته باشند. خوشحالم که این پروژه را آغاز می‌کنم. این وبسات هم‌اکنون با عبارت تبلیغاتی «هوگواردز را پیش شما می‌آوریم» زنده و فعال است.

در این تارنما آمده است: «به تارنمای هری پاتر در خانه خوش آمدید. اینجا جایی است که با حقه‌های جادویی سرگرم می‌شوید، از جمله مشارکت‌هایی از سوی بلومزبری و اسکالستیک (ناشر هری پاتر)، ویدیو‌های شعبده‌بازی (که به دوستانتان یاد می‌دهد چطور نیفلر را نقاشی کنند!)، مقالات مفرح، جدول و سرگرمی و معما و سرگرمی‌های بیشتری هم برای کسانی که بار اولشان است با آن آشنا می‌شوند، و همچنین برای کسانی که با جهان جادوگران از قبل آشنا هستند، دارد.»

این تارنما همچنین می‌گوید: «ما ملال را طلسم می‌کنیم.»‌ هدف این تارنما، هم خوانندگان جدید و هم طرفداران قدیمی سری کتاب‌های هری پاتر است که می‌خواهند «گرمای آتش را در اتاق گریفیندور احساس کنند، یا به آغوش خانم وزلی نیاز دارند».

این تارنما دربردارنده یک راهنما برای کودکانی است که می‌خواهند برای اولین بار پا به جهان کتاب‌های هری پاتر بگذارند. همچنین، متن کوتاهی درباره منافع لذت بردن از مطالعه در آن آمده است. مطالب دیگر آن، عبارت است از فهرست واژگان هری پاتر، راهنمای شخصیت‌ها، معما‌های واژگانی، امتحان‌های کوچک، و البته راهنمای طراحی نیفلر، غول جادویی‌ای که در هری پاتر و گوی آتش معرفی شد.

این تارنما همچنین به یک صفحه پرسشنامه مرتبط است که برای جداکردن افراد مدرسه جادوگری هاگوارتز طراحی شده است. این امکان، قبلا در تارنمای پاترمور رونمایی شده بود.

پاترمور سپس درسال ۲۰۱۹ به تارنمای ویزاردورلد منتقل شد که میزبان «هری پاتر در خانه» است.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید