مایکروسافت آنلاین می‌شود

مایکروسافت آنلاین می‌شود

شرکت مایکروسافت به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که تمام رویداد‌های رسمی خود را تا ماه ژوئن سال آینده میلادی به‌صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد کرد.

کد خبر : ۷۸۸۸۲
بازدید : ۹۰۹۳
مایکروسافت آنلاین می‌شود
مایکروسافت از برگزاری آنلاین تمام رویداد‌های رسمی خود تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ خبر داد. شرکت مایکروسافت به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که تمام رویداد‌های رسمی خود را تا ماه ژوئن سال آینده میلادی به‌صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد کرد.

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹، شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌های مختلف نظیر تکنولوژی و خودروسازی یکی پس از دیگری رویداد‌های مهم خود را که قرار بود محصولات و دستاورد‌های جدیدشان را در آن‌ها رونمایی کنند، لغو اعلام کردند تا به این ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار نقش‌آفرینی کرده و سهم خود را در کاهش شمار مبتلایان و جانباختگان کرونا ایفا کنند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، شیوع گسترده ویروس کرونا بدون شک نقطه عطفی برای تغییر و تحولات جدید در برگزاری مراسم و رویداد‌های بزرگ جهان به شمار خواهد رفت؛ چراکه موجب شد بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌ها از برگزاری رویداد‌های مهم خود صرف نظر کرده و آن‌ها را به‌صورت آنلاین و از راه دور برگزار کنند.
همین مساله موجب خواهد شد تا در سال‌های آینده بهره‌گیری از پلت‌فرم‌های آنلاین، زیرساخت‌های اینترنتی و سرویس‌های از راه دور مورد توجه بسیار بیشتری قرار بگیرد و شرکت‌ها به این نتیجه برسند که قادر خواهند بود به این وسیله نیز نظر علاقه‌مندان و مشتریان خود را به سمت و سوی خود جلب کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید