قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

بخش عمده سازندگانی که در مقطع کنونی حاضر به ارائه و فروش واحد‌های تکمیل شده خود شده‌اند، معتقدند به دلیل شرایط اقتصادی، هزینه‌های ساخت‌وساز در سال جاری با رشد محسوس مواجه خواهد شد.

کد خبر : ۷۹۵۹۶
بازدید : ۵۵۵۵
همزمان با بازگشایی بخشی از بنگاه‌های معاملات ملکی در برخی مناطق شهر تهران، محدوده قیمتی آپارتمان‌های مسکونی در محلات مختلف نیز مشخص شدند.
با آغاز به کار بخشی از کسب و کار‌های اقتصادی از ابتدای هفته جاری، تعدادی از بنگاه‌های معاملات ملکی در مناطق مختلف شهر تهران نیز فعالیت خود را شروع کردند. هر چند همچنان برخی از بنگاه‌های املاک به دلیل تداوم فاصله‌گذاری اجتماعی معتقد هستند که فعالیت در بازار معاملات خرید و فروش فعلا امکان‌پذیر نیست، اما برخی دیگر از مشاوران املاک عنوان می‌کنند در کنار فعالیت دیگر کسب و کار‌های اقتصادی، فعالیت در این حوزه نیز به تدریج امکان‌پذیر می‌شود.

تعدادی از بنگاه‌های املاک که دفاتر فعالیت خود را در سطح شهر فعال کرده‌اند، از مراجعه محدود متقاضیان خرید یا فروش مسکن خبر می‌دهند.

به گفته آن‌ها بخش عمده فایل‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک، با محدوده قیمتی ماه پایانی سال گذشته مجددا برای فروش پیشنهاد شده‌اند. این در حالی است که برخی از سازندگان و مالکان آپارتمان‌های مسکونی به ویژه املاک نوساز، تا حدودی قیمت پیشنهادی خود را افزایش داده‌اند.
به گفته مشاوران املاک بخش عمده سازندگانی که در مقطع کنونی حاضر به ارائه و فروش واحد‌های تکمیل شده خود شده‌اند، معتقدند به دلیل شرایط اقتصادی، هزینه‌های ساخت‌وساز در سال جاری با رشد محسوس مواجه خواهد شد. از این رو واحد‌های مسکونی خود را با پیش‌بینی افزایش هزینه‌ها، برای فروش عرضه کرده‌اند.
قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید