پسر جوان نامزدش را به آتش کشید

پسر جوان نامزدش را به آتش کشید

من متوجه چیز بیشتری نشدم، وقتی به‌هوش آمدم در بیمارستان بودم. بعد از چند روز به من خبر دادند که رومینا فوت کرده است. پسر جوان که به‌شدت متأثر بود گفت که قصد خودکشی داشته است.

کد خبر : ۸۰۲۲۰
بازدید : ۱۲۶۷۲
پسر جوان نامزدش را به آتش کشید
پسر جوان وقتی فهمید نامزدش دیگر قصد ازدواج با او را ندارد، برای تهدید روی ماشین بنزین ریخت و باعث مرگ دختر جوان شد. جلسه رسیدگی به این پرونده قتل صبح دیروز در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و متهم که با وثیقه آزاد بود، در جلسه حاضر نشد و وکیل‌مدافعش در دادگاه حاضر شده بود.

بر اساس محتویات پرونده، دو سال قبل خبر آتش‌سوزی در منطقه تهرانپارس به مأموران داده شد. وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند متوجه شدند یک دختر و پسر جوان در آن ماشین هستند. بلافاصله اقدام به اطفای حریق و نجات جان هر دو قربانی کردند با انتقال آن‌ها به بیمارستان و درحالی‌که تحقیقات درباره عمدی یا غیرعمدی‌بودن حادثه آغاز شده بود، خبر رسید دختر جوان جانش را از دست داده است.
اما پسر توانست از مرگ نجات پیدا کند. پسر جوان وقتی توانست صحبت کند، به مأموران گفت: من و مقتول مدت‌زمان زیادی بود که با هم نامزد بودیم و می‌خواستیم ازدواج کنیم. پدر من تاجر بزرگی در ترکیه بود، اما ورشکسته شد و ما که خیلی پولدار بودیم به یک خانواده معمولی تبدیل شدیم.
شکست مالی پدرم روی زندگی من تأثیر گذاشت و باعث شد تا مثل سابق نتوانم به نامزدم برسم و برای او خرید کنم. نامزدم از این مسئله خیلی ناراحت بود و می‌گفت: به امید یک زندگی مرفه با من ازدواج کرده است و اگر من نتوانم زندگی سابق را برای او فراهم کنم، می‌رود.

مرد جوان گفت: من خیلی نامزدم، رومینا را دوست داشتم و عاشقش بودم. یک لحظه زندگی بدون او برایم معنایی نداشت. هرچه تلاش کردم رومینا را قانع کنم که کوتاه بیاید و زندگی‌اش با من را ادامه دهد فایده‌ای نداشت. او می‌گفت: وقتی پول نداری یعنی هیچ چیز نداری و این برای من خیلی تحقیرآمیز بود.
من در این مدت بار‌ها با پدر رومینا صحبت کردم و گفتم پدرم از ورشکستگی خارج می‌شود و من هم خودم کار می‌کنم و زندگی خوبی برای رومینا درست می‌کنم، خانواده‌اش راضی بودند، اما او خودش راضی نمی‌شد. تا اینکه روز حادثه او را بیرون دعوت کردم تا برای آخرین‌بار همدیگر را ببینیم.
به رومینا گفتم اگر بخواهی من را ترک کنی همین‌جا خودم را آتش می‌زنم. گفتم نرو، بمان، من برایت زندگی خوبی درست می‌کنم، قبول نکرد و گفت: نمی‌خواهد با من ادامه بدهد. من یک دبه چهارلیتری بنزین تهیه کرده بودم. آن را برداشتم و روی خودم و ماشین ریختم. نمی‌خواستم رومینا را آتش بزنم، می‌خواستم خودم بسوزم و بمیرم، اما وقتی رومینا خواست به من کمک کند، خودش هم آتش گرفت.

متهم گفت: من متوجه چیز بیشتری نشدم، وقتی به‌هوش آمدم در بیمارستان بودم. بعد از چند روز به من خبر دادند که رومینا فوت کرده است. پسر جوان که به‌شدت متأثر بود گفت که قصد خودکشی داشته است.

این در حالی بود که خانواده رومینا در دادسرا حاضر شده و در همان روز‌های اولیه اعلام کردند شکایتی از مرد جوان ندارند.

با گذشت نزدیک به دو سال از حادثه و بهبود نسبی مرد جوان، او برای محاکمه به دادگاه معرفی شد. دیروز قرار بود مرد جوان در دادگاه حاضر شود، اما به دلیل اینکه خودش حضور نیافت وکیلش به‌جای او پاسخ‌گو شد. وکیل‌مدافع این مرد جوان گفت: موکل من بسیار جوان است و شدت آسیب‌دیدگی او به‌خاطر سوختگی بسیار بالاست. ا
و قصد کشتن رومینا را نداشته و خودکشی کرده، به همین دلیل هم این اتفاق افتاده است. با پایان جلسه دادگاه، قضات شعبه ۲ برای صدور رأی وارد شور شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید