تصاویر/سواری گرفتنِ بچه‌قو از مادرش

تصاویر/سواری گرفتنِ بچه‌قو از مادرش

«بچه قو‌ها معمولاً وقتی خسته هستند روی پشتِ مادرشان سوار می‌شوند، اما این صحنه به ندرت تصویربرداری و ثبت شده است.»

کد خبر : ۸۰۵۴۸
بازدید : ۱۶۵۱۵
فرادید | بچه قوی بامزه‌ای که مشغولِ یادگیریِ شنا از مادرش بود برای رفعِ خستگی بر پشتِ مادرش سوار شد. عکاسِ حیاتِ وحش، اندرو فاسک پیتر، این عکسِ زیبا را بعد از مشاهده قو‌ها در دریاچه والکات در شروپشایر در انگلستان ثبت کرده است.
تصاویر/سواری گرفتنِ بچه‌قو از مادرش

به گفته عکاس بچه قو ۵‌دقیقه و تمامِ مدتی که مادرش عرضِ دریاچه را طی کرده و از یک سمت به سمتِ دیگرش رفته روی پشت مادرش سوار بوده است. اول همسرِ پیتر متوجه می‌شود بچه قو از پشتِ مادرش بالا رفته و با هیجان این موضوع را به همسرش اطلاع می‌دهد.
تصاویر/سواری گرفتنِ بچه‌قو از مادرش

این عکاسِ ۵۴ ساله که ۲۵ سال است به همراهِ همسرش در این روستا زندگی می‌کند گفته نخستین‌بار است که می‌بیند یک بچه قو روی پشتِ مادرش سوار می‌شود. او می‌گوید: «بچه قو‌ها معمولاً وقتی خسته هستند روی پشتِ مادرشان سوار می‌شوند، اما این صحنه به ندرت تصویربرداری و ثبت شده است.»
تصاویر/سواری گرفتنِ بچه‌قو از مادرش

او ادامه می‌دهد: «آن یکی بچه قو سوار نشد که احتمالاً یا خسته نبوده یا قوی‌تر بوده است.» پیتر می‌گوید عکس او لحظه عاشقانه‌ای از فرزندپروری را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر مادر سرش را در داخلِ آب فرو برده تا غذا بخورد و بچه قو هنوز روی پشتِ مادرش هست. پیتر می‌گوید: «این عکس واقعاً بانمک است.»

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید