فروش انواع محصولات در "مغازه‌های فیسبوک"

فروش انواع محصولات در "مغازه‌های فیسبوک"

شیوه خرید در فیس‌بوک این طور خواهد بود که وقتی نوبت به پرداخت پول می‌رسد، افراد راهی وبسایت خود آن شرکت می‌شوند و در آنجاست که عملیات بانکی انجام می‌گیرد.

کد خبر : ۸۰۵۷۶
بازدید : ۹۰۶۳
فروش انواع محصولات در
در نهایت قرار است که امکانات فروش با پخش زنده هم همراه شود

شرکت‌ها به زودی می‌توانند محصولاتشان را در فروشگاه‌های مجازی‌شان در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام بفروشند. این ایده به دلیل گسترش ویروس کرونا در جهان شروع شده و قرار است که گسترش بیابد.

مغازه‌های شرکت‌ها در صفحات ویژه آن‌ها برپا می‌شود و از طریق تبلیغات هم مردم را به خود جلب خواهد کرد. تا کنون مردم می‌توانستند وسایل اضافی خود را در بخش بازار فیس‌بوک بفروشند و پولی هم به فیس‌بوک نمی‌پرداختند.

لیلا امجدی، از شرکت فیس‌بوک گفته که آن‌ها در حال تلاشند تا هر چه زودتر این امکان جدید را در اختیار کسب‌و کار‌ها بگذارند. او گفته که هدفشان کمک کردن به کسب و کار‌هایی است که در این زمانه دچار مشکل مالی شده‌اند.

جورج لی، یکی دیگر از مقام‌های شرکت هم گفته که در شش ماه گذشته آن‌ها مشغول آماده سازی این امکان جدید در فیس‌بوک بودند. او گفت: «در شرایط جدید، طبیعتا ما سرعت کارهایمان را بیشتر کردیم.»
لی گفت که فیس‌بوک «موقعیت ویژه‌ای دارد که می‌تواند کمک کند بسیاری از این کسب و کار‌ها دوباره سر پایشان باز گردند.»

فروش انواع محصولات در
ممکن است فروشگاه‌های فیس‌بوک به فروشگاه‌های اینترنتی که از فروشنده‌ها پول می‌گیرند ضربه بزند

شرکت فیس‌بوک که صاحب اینستاگرام و واتس‌اپ هم است، می‌خواهد در مرحله بعدی این امکان را به اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ هم اضافه کند. امجدی می‌گوید که با امکانات جدید، افراد می‌توانند بدون آنکه از فیس‌بوک خارج شوند کار‌های بیشتری انجام دهند.

شیوه خرید در فیس‌بوک این طور خواهد بود که وقتی نوبت به پرداخت پول می‌رسد، افراد راهی وبسایت خود آن شرکت می‌شوند و در آنجاست که عملیات بانکی انجام می‌گیرد.

در صورتی هم که خریدار سوالی داشته باشد یا بخواهد مشکلی را با فروشنده مطرح کند از امکانات پیام‌رسانی در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ استفاده خواهد کرد.

آنتونی ها، از وبسایت تک‌کرانچ، می‌گوید قرنطینه و شرایط حاضر به نفع فیس‌بوک بوده است. وی می‌گوید «هرچه که باشد کسب‌وکار‌ها حتما شرایط جدید فروش و شیوه کارشان را در صفحات فیس‌بوک و اینستاگرامی خود توضیح داده‌اند و عجیب نیست که فیس‌بوک بخواهد روند خرید را برای کسب‌و‌کار‌ها ساده‌تر کند.»

او همچنین می‌گوید که بیماری کوید ۱۹ حتما موجب از بین رفتن بسیاری از کسب‌وکار‌هایی شده که به فیس بوک و اینستاگرام آگهی می‌دادند و برای همین عجیب نیست که فیس‌بوک بخواهد برای حفظ آن‌ها کاری بکند که سر پا بمانند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید