متهم شلیک به مأمور پلیس منکر تیراندازی شد

متهم شلیک به مأمور پلیس منکر تیراندازی شد

شنیدم گفتند یک مأمور تیر خورده و وقتی هم که من را داشتند می‌بردند دیدم که کنار دیوار افتاده است، اما من اصلا تیراندازی نکرده‌ام.

کد خبر : ۸۰۷۵۲
بازدید : ۱۱۵۳۴
متهم شلیک به مأمور پلیس منکر تیراندازی شد
متهم پرونده شهادت مأمور کلانتری ۱۴۳ شهرک غرب در دادسرای جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و هرگونه تیراندازی را انکار کرد. این جوان و دو نفر دیگر در شهرک غرب مورد ظن مأموران قرار گرفتند و با آن‌ها درگیر شدند که در این درگیری استوار میلاد خسروی به شهادت رسید. همچنین یکی از متهمان فرار کرد.

این متهم ۲۳ ساله می‌گوید تا قبل از مهاجرت به تهران در شهرستان نورآباد گچ‌کاری و کشاورزی می‌کرده و حدود یک هفته قبل از حادثه به تهران آمده است. این متهم که روز شنبه در دادسرای جنایی تهران بازجویی شد، درباره اینکه چرا به تهران آمده، گفت: حمید که با من دستگیر شد، همشهری من است. او بود که پیشنهاد داد به تهران بیایم.
او گفت: به‌جای اینکه در نورآباد بمانی، به تهران بیا. اینجا مواد می‌فروشی و درآمد خوبی هم دارد. این متهم گفت: اسلحه‌ام پنج گلوله داشت و آن را قبل از آمدن به تهران در شهر خودمان به قیمت شش میلیون تومان خریدم، اما اصلا گلوله‌ای با آن شلیک نکرده‌ام.

این متهم درباره روز حادثه نیز گفت: حمید و مهران آن روز به من گفتند بیا برویم مواد بفروشیم. آن‌ها گفتند ما حشیش و گل داریم، اما اینجا که خودمان هستیم (قلعه‌حسن‌خان) فروشنده زیاد است، باید یک جایی برویم که فروشنده زیادی ندارد، برای همین به سعادت‌آباد رفتیم. اول به یک پارک رفتیم، اما وقتی دیدیم نمی‌توانیم آنجا بفروشیم، پیاده راه افتادیم و سه نفری داشتیم به یک پارک دیگر می‌رفتیم که دیدیم چند موتورسوار که بیشترشان هم دوترک بودند به سمت ما می‌آیند.
ما ترسیده بودیم، البته من اسلحه‌ام را با خودم برده بودم تا موادفروش‌های دیگر از ما زورگیری نکنند. ما شروع به فرار کردیم، هرکدام‌مان یک طرف رفتیم. اصلا یادم نیست چند موتورسوار دنبالمان بودند. من از یک کوچه رفتم و بعد از چنددقیقه صدای تیراندازی شنیدم.
با تمام سرعتی که داشتم، فرار کردم، وسط‌های کوچه بود که اسلحه‌ام را انداختم. کمی که جلوتر رفتم، یک مأمور با موتور راهم را بست، برای همین خواستم برگردم و از راهی که آمده بودم فرار کنم، اما تعادلم را از دست دادم و زمین خوردم.
داشتم بلند می‌شدم که دوباره فرار کنم، اما یک مأمور خودش را روی من انداخت و مرا گرفت. در همین حین که داشتند من را دستگیر می‌کردند، شنیدم گفتند یک مأمور تیر خورده و وقتی هم که من را داشتند می‌بردند دیدم که کنار دیوار افتاده است، اما من اصلا تیراندازی نکرده‌ام.
این اظهارات متهم دستگیرشده در حالی است که مأموران در جست‌وجوی محل حادثه موفق شدند کلت و پنج گلوله‌ای را که این جوان از آن‌ها یاد کرده است کشف کنند. درحال‌حاضر بازپرس احسان غلامی که رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد، دستور بازداشت متهم فراری پرونده را نیز صادر کرده است، همچنین دستور بررسی دوربین‌های مداربسته که در محل حادثه وجود دارند نیز صادر شده تا مشخص شود اسلحه چه کسی باعث شهادت استوار میلاد خسروی شده است. کارشناس سلاح نیز بررسی زوایای دیگر پرونده را در دستور کار قرار دارد.

درحالی‌که ابتدا گفته می‌شد مظنونان قصد داشتند به خانه‌ای دستبرد بزنند، متهم در پاسخ به سؤال خبرنگار ما موضوع سرقت را انکار کرد و گفت: ما سه نفر در حال گذر از آنجا بودیم و به کسی یا چیزی هم کاری نداشتیم که مأمور‌ها به سمت ما آمدند. مأمور‌ها که به ما گفتند بایستید، ما فرار کردیم.
بعد آن‌ها شروع به تیراندازی کردند و حتی یک گلوله از کنار گوش من رد شد و نزدیک بود به من بخورد، نمی‌دانم مأمور پلیس چطور گلوله خورد، اما می‌دانم گلوله را من شلیک نکرده‌ام.
متهم شلیک به مأمور پلیس منکر تیراندازی شد
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید