جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

اگر به دنبال یک تفریح رایگان در تور استانبول هستید، بد نیست که برای یک روز پیک نیکی در پارک ییلدیز برنامه ریزی کنید و یک ناهار خوشمزه را در تور استانبول در محوطه سبز این پارک میل کنید.

کد خبر : ۸۰۸۳۰
بازدید : ۵۱۸۴

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول

پارک ییلدیز یکی از جذاب ترین پارک های استانبول است و خوشبختانه باید به شما بگوییم که شما می توانید به رایگان از آن بازدید کنید. اگر به دنبال یک تفریح رایگان در تور استانبول هستید، بد نیست که برای یک روز پیک نیکی در پارک ییلدیز برنامه ریزی کنید و یک ناهار خوشمزه را در تور استانبول در محوطه سبز این پارک میل کنید. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری رایگان که اتفاقا از نظر تاریخی ارزش بسیار زیادی دارد، مسجدی به نام مسجد زیرک است.

این مسجد از نظر بزرگی، دومین بنای مذهبی بیزانسی است که در استانبول وجود دارد و شما به رایگان می توانید از آن در تور استانبول بازدید داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این بنا در ابتدا یک کلیسا بوده است و بعدها به مسجد تغییر کاربری داده است و تاریخچه بسیار جذابی دارد که دیدنش در تور استانبول حتما برایتان جالب خواهد بود.از همه این ها که بگذریم، بازار بزرگ استانبول محبوب ترین جاذبه گردشگری رایگان استانبول است و به همه شما عزیزان توصیه می شود که حتما در تور استانبول زمانی را به بازدید از این بازار زیبا و تاریخی اختصاص دهید.

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

جاذبه های گردشگری رایگان در آنتالیا

واقعیتی که وجود دارد، این است که سواحل آنتالیا محبوب ترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند و اکثر توریستانی که به آنتالیا سفر می کنند، به دنبال یک ساحل زیبا برای تفریح و وقت گذرانی هستند. اتفاقا باید به شما بگوییم که یک ساحل بسیار زیبا در آنتالیا وجود دارد که ورودی آن رایگان است و به عنوان یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری رایگان آنتالیا شناخته می شوند. این ساحل با نام ساحل کاپوتاس شناخته می شود و شما هم می توانید در تور ارزان آنتالیا از آن بازدید داشته باشید و به رایگان یک روز مفرح و شاد را در آن سپری کنید. اگر هم به دنبال جاذبه های گردشگری رایگان تاریخی در آنتالیا هستید، باید به شما مسجد ییولی مناره و دروازه هادریان را معرفی کنیم. چراکه شما می توانید در تور آنتالیا از این جاهای دیدنی آنتالیا به رایگان بازدید کنید.

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

جاذبه های گردشگری رایگان در دبی

به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تفریح رایگان در دبی هستید، حتما زمانی را به گشت و گذار در خیابان های منطقه السیف دبی اختصاص دهید. این منطقه در اطراف نهر دبی واقع شده است و چشم انداز بی نظیری به نهر دبی دارد و به همین دلیل هم قدم زدن در آن تجربه بسیار جالبی برای توریستان در تور ارزان دبی است.

همچنین،در این منطقه از دبی فستیوال های متعددی برگزار می شود که شرکت در خیلی از آن ها رایگان است و با این حساب می توان گفت که منطقه السیف دبی یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی رایگان دبی است. علاوه بر این، به شما توصیه می کنیم که حتما در تور ارزان دبی از موزه های رایگان دبی از جمله موزه سکه دبی و موزه قهوه دبی بازدید کنید و بدین شکل بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای، ساعاتی خوش و به یادماندنی را در تور دبی سپری کنید.

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

جاذبه های گردشگری رایگان در تایلند

اگر همراه با تور ارزان تایلند به بانکوک سفر کردید، یادتان باشد که حتما از پارک لومپینی که یکی از بزرگترین پارک های بانکوک و یکی از جالب ترین جاهای دیدنی رایگان تایلند است، دیدن کنید. همچنین یادتان باشد که به منطقه چینی ها در بانکوک (چاینا تاون بانکوک) سر بزنید و حتما ساعات کافی را به گشت و گذار در این منطقه جذاب و متفاوت در بانکوک اختصاص دهید. اگر هم اهل هنر هستید، به شما توصیه می کنیم که در تور تایلند از مرکز هنری و فرهنگی بانکوک دیدن کنید و بدین شکل یک تفریح رایگان و به یادماندنی را در تور تایلند تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

جاذبه های گردشگری رایگان در هند

معبد لوتوس در دهلی یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری رایگان هند است که شما حتما باید در تور ارزان هند از آن بازدید داشته باشید. این معبد ساختمان بسیار زیبایی دارد که در طراحی آن از گل لوتوس (نیلوفر آبی) الهام گرفته شده است.باغ های لودی دهلی نیز از جذاب ترین جاهای دیدنی رایگان هند هستند که بازدید از آن ها نیز به هر توریستی در تور هند توصیه می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال سفر ارزان به هند هستید، حتما یک تور لحظه آخری هند برای خود رزرو کنید و حتما تفریحات رایگان در تور هند را هم امتحان کنید.

جاذبه های گردشگری رایگان در استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید