سکه رکورد شکست؛ نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز یکشنبه ۱ تیر ۹۹

سکه رکورد شکست؛ نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز یکشنبه ۱ تیر ۹۹

نرخ سکه، طلای ۱۸ عیار در بازار - قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون ۱۰۰ تومان قیمت خورد.

کد خبر : ۸۱۶۳۹
بازدید : ۶۹۳۰
نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز یکشنبه ۱ تیر ۹۹
فرادید | براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۸ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه هم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته دو میلیون ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۸۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۷۴۴ دلار قیمت خورد.

جدیدترین قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته قیمت معاملاتی امروز
مثقال طلا
۳۳,۷۴۰,۰۰۰
۳۴,۷۷۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۷,۷۸۸,۸۷۰
۸,۰۲۶,۶۵۰
سکه جدید
۷۸,۹۰۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۵۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۲۱,۵۰۰,۰۰۰
۲۲,۵۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۱۱,۳۰۰,۰۰۰
۱۲,۰۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۷۴۴ دلار
۱۷۴۴دلار
پیش‌بینی روند صعودی قیمت طلا در هفته اول تیر
به گزارش تجارت‌نیوز دبیر اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس اتمی قیمت طلا در بازار داخل احتمالا افزایشی است و چنانچه مدیران بانک مرکزی بتوانند قیمت ارز را کنترل کنند، قیمت طلا تا پایان این هفته گران نخواهد شد.

اخیرا قیمت طلا روند صعودی داشته است، اما رکورد بازدهی بازار‌های مختلف در هفته اخیر همچنان در دست بورس بود به گونه‌ای که بورس بازدهی مثبت ۶٫۶ درصد، دلار مثبت ۳٫۳ درصد، سکه مثبت ۲٫۱ درصد و طلا مثبت ۳٫۳ درصد را به ثبت رساند.

با این وجود طلا هم همچنان خبرساز بود و روند صعودی قیمت طلا در حالی ادامه دارد که تقاضا برای خرید مصنوعات طلا به طور چشم‌گیری کاهش یافته است. حالا با تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس اتمی سوالی که ایجاد می‌شود، این است که قطعنامه بر قیمت طلا چه تاثیری خواهد گذاشت؟

دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش گفت: با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس اتمی قیمت طلا در بازار داخل تحت تاثیر روانی ناشی از آن خواهد بود و معتقدیم چنانچه مدیران بانک مرکزی بتوانند قیمت ارز را کنترل کنند، قیمت طلا تا پایان این هفته گران نخواهد شد.

نرخ دلار و ارز در صرافی ملی امروز یکشنبه اول تیر

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی افزایش را تجربه کرد و قیمت فروش دلار آمریکا با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به شنبه ۱۸،۸۰۰ (هجده هزار و هشتصدتومان) و قیمت خرید دلار آمریکا ۱۸،۵۰۰ (هجده هزار و پانصدتومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۰،۶۰۰ (بیست هزار و ششصد تومان) و قیمت فروش یورو ۲۰،۹۰۰ (بیست هزار و نهصدتومان) است.
نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار
۱۸۵,۰۰۰
۱۸۸,۰۰۰
یورو
۲۰۶,۰۰۰
۲۰۹,۰۰۰
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید