درب های صفحه نمایش امنیتی

این روزها جنایتکاران همیشه در نزدیکی ما هستند. طبق تخمین ها هر سی ثانیه یک خانه دستبرد زده می شود. این تعداد بسیار زیاد است و برای هر صاحب ملک نگران کننده است.

کد خبر : ۸۲۷۰۹
بازدید : ۶۹۱۶

این روزها جنایتکاران همیشه در نزدیکی ما هستند. طبق تخمین ها هر سی ثانیه یک خانه دستبرد زده می شود. این تعداد بسیار زیاد است و برای هر صاحب ملک نگران کننده است. خوشبختانه فناوری در خدمت ما بوده و خانه هایمان را بسیار مؤثرتر از روزهای قدیم می باشد. امنیت خانه شما باید دغدغه اصلی شما باشد. اگر این موضوع اخیراً در اولویت شما قرار نگرفته است ، متخصصانی را برای نصب درب های ضد سرقت در خانه استخدام کنید.

درهای امنیتی چیست و تفاوت آنها با دربهای چوبی ساختمانی در چه چیزی می باشد. ابتدا باید تعریف درستی از دربهای چوبی ساختمانی یا درب داخلی ساختمانی داشته باشد. به دربها که برای استفاده در دربهای اتاقی و درب های سرویس در ساختمانی استفاده می شود دربهای داخلی ساختمان گفته می شود. دربهای داخلی ساختمانی دارای انواع مختلف درب ام دی اف و دربهای اچ دی اف می باشد.

درک اصول درهای امنیتی ضروری است. این امر شما را از گزینه های موجود و مزایای درهای امنیتی آگاه می کند. چوب و شیشه از سنین پایین به عنوان مواد درب استفاده می شده است. آنرها به دلیل زیبایی و دوام شناخته شده اند. اما آنرها در برابر نقض امنیتی آسیب پذیرتر هستند. درب نصب شده در ورودی خانه شما مهمترین خط دفاعی در برابر متجاوزان است. آنرها از شما و خانواده شما در مقابل دزد و سارق دفاع می کنند. درهای امنیتی به طور معمول با فلزات ساخته می شوند. محبوب ترین گزینه ها فولاد و آلومینیوم هستند. یک مشبک فلزی در یک قاب فلزی تنظیم شده است. مش سبک تر اغلب آن را می پوشاند. مش می تواند مزایای بسیاری از جمله نگه داشتن حشرات در خلیج فارس را فراهم کند. بسته به نیاز شما می توانید درها را ریلی کنید. امنیت آن ها با نصب قفل های سنگین مانند سیستم های چند قفل تقویت می شود. مهمترین عامل ساخت درب به عنوان "درب ضد سرقت" قابل اعتماد ، استحکام ساختاری آن است. درهای امنیتی به دلیل داشتن قاب های مقاوم ، بازدارنده ای عالی هستند و تقریباً غیرممکن است که این درب ها از بین بروند. بهترین مزیت درهای امنیتی فلزی این است که آن ها به تعمیر و نگهداری کم نیاز دارند. انواع درب های امنیتی پنج نوع درب امنیتی مشترک در خواص آمریکایی وجود دارد.

درب‌های چدنی
در‌های چدنی سنگین‌ترین در‌های امنیتی هستند. آن‌ها به دلیل وزن به تقویت قاب احتیاج دارند، اما درب قوی و سنگین بهترین سیگنال برای دور نگه داشتن متجاوز گران است. این مشبک از چدن ساخته شده است و یک قاب آلومینیومی بیرونی نیز وجود دارد.

درب‌های تزئینی گریل
در‌های امنیتی مشبک تزئینی می‌تواند راه حلی برای صاحبان خانه باشد که به دنبال زیبایی و امنیت در کنار هم هستند. آن‌ها را می‌توان فقط مطابق خواسته‌های شما و معماری محل اقامت شما شخصی سازی کرد. طیف گسترده‌ای از شکل‌ها و سبک‌های مختلف برای انتخاب وجود دارد.

در‌های استیل ضد زنگ
این در‌ها به یک سرمایه گذاری سنگین احتیاج دارند، اما یک ROI عالی هستند. در‌های امنیتی از جنس استنلس استیل سنگین‌ترین خط دفاع در اطراف خانه شما را تشکیل می‌دهد. درب فولادی سخت‌ترین، محکم و قوی‌ترین گزینه است.

لولا‌های فرو رفته آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. برای داشتن خواب آرام در شب، درب امنیتی قابل اعتماد و قفل درب غیرقابل نفوذ را در خانه خود نصب کنید.

درب‌های کوره الماس استاندارد
متداول‌ترین درب امنیتی نصب درب کوره الماس استاندارد است. این کوره با الماس به شکل الماس همراه است که باعث می‌شود نفوذ توسط دست انسان تقریبا غیرممکن شود.

در‌های کوره الماس کوچک
اگر نسبت به امنیت ساختمان خود بسیار آگاه هستید، در‌های کوره الماس کوچک گزینه بسیار خوبی است. کوره‌های آلومینیومی دارای سوراخ‌های بسیار کمی در شکل الماس هستند. گزینه دیگر برای اطمینان از ایمنی شما، نصب سیستم امنیتی در خانه است.

درب‌های صفحه نمایش امنیتی
وقتی می‌خواهید تصمیم بگیرید که چه نوع امنیتی یا درب صفحه معمولی را برای خانه خود می‌خواهید، همه چیز بسیار گیج کننده خواهد بود. به نظر می‌رسد ما تصمیم به نوشتن این راهنمای مختصر برای ۴ نوع از درب‌های صفحه نمایش امنیتی گرفته ایم. در زیر توضیحات مختصری از هر نوع خواهید یافت، بنابراین می‌توانید مشتری آگاه تری باشید و درگاهی را متناسب با خانه و بودجه خود خریداری کنید.

درب‌های امنیتی منفرد
هنگامی که شما فقط به یک درب امنیتی برای یک درب اصلی اولیه احتیاج دارید، این رایج‌ترین نوع درب است. برخلاف تصور شما، این نوع درب فقط بیش از یک طرح اصلی نوار عمودی در دسترس است. در‌های امنیتی منفرد را می‌توانید در فروشگاه‌های بزرگ و سایر توزیع کنندگان مشاهده کنید، اما همیشه بهتر است آن‌ها را مستقیماً از یک تولید کننده خریداری کنید تا بدانید چه کسی آن‌ها را ساخته است و می‌توانید بهترین ضمانت‌ها را دریافت کنید. به علاوه، حتی در‌های امنیتی منفرد نیز بسته به شرکتی که شما از آن خریداری می‌کنید، کاملاً قابل تنظیم هستند.

درب‌های امنیتی دوگانه
اگر درب جلو دوبل، در‌های شیشه‌ای کشویی یا در‌های فرانسوی دارید، در‌های امنیتی دو گانه همان چیزی است که شما می‌خواهید. درب‌های امنیتی دوگانه مشابه درب‌های امنیتی منفرد است، به جز اینکه ۲ عدد از آن‌ها، ۱ درب اصلی و دیگری درب فرعی وجود دارد که می‌تواند بسته بماند یا باز شود؛ و مانند درب‌های امنیتی منفرد، درب‌های دوتایی از انواع و سبک‌های متنوع و از انواع نوار عمودی ساده گرفته تا طرح‌های تزئینی گلدار و مدالیون که در خانه‌های سبک اسپانیایی و سایر خانه‌های سبک جنوب غربی که شگفت انگیز به نظر می‌رسند، می‌آیند.

درب مش اگر می‌خواهید خانه خود را ایمن نگه دارید، اما از ایده در‌های امنیتی متنفر باشید، درب صفحه امنیتی مش همان چیزی است که می‌خواهید به دنبال آن باشید. ممکن است فکر کنید مش از خانه شما محافظت نمی‌کند، اما این مش از فلز ساخته شده است، از پارچه یا آلومینیوم نیست. در‌های مشی مانند را با یک پنل شیشه‌ای قابل جابجایی همراه کنید، بنابراین هنگامی که هوا خنک‌تر است، می‌توانید اجازه دهید هوای تازه به راحتی در خانه شما جاری شود در حالی که از امنیت نیز برخوردار هستید.

درب‌های لیزری
درب‌های امنیتی با برش لیزری سطح دیگری از سفارشی سازی را به در‌های شما می‌رساند که در‌های معمولی تک و دوتایی نمی‌توانند. برش لیزر یک فناوری شگفت انگیز است که به تولید کنندگان درب اجازه می‌دهد تا طرح‌هایی را برای شما ایجاد کنند که هرگز با روش‌های متداول فلزکاری دیگر نتوانسته اند. سبک‌های درب‌های لیزری می‌توانند از قالب‌های از قبل موجود و همچنین از قالب‌هایی که شما به کارخانه‌های فلزی سفارش می‌دهید، حاصل شود. به علاوه می‌توانید در‌های امنیتی لیزری را به دو سبک منفرد و دو نفره خریداری کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید