نمایشگرِ بسیار نازک "آیفون ۱۳"

نمایشگرِ بسیار نازک "آیفون ۱۳"

طبق پیش بینی روزنامه نگاران، این شرکت هزینه‌های تلفن‌های هوشمند را کاهش نمی‌دهد، اما قطعاً آیفون ۱۳ به دلیل معرفی نوع جدید نمایشگر، نباید در قیمت خود افزایش یابد.

کد خبر : ۸۲۷۹۷
بازدید : ۱۰۹۸۳
نمایشگرِ بسیار نازک
شرکت اپل در نظر دارد با ایجاد تغیرات عمده نسبت به مدل‌های قبل، آیفون ۱۳ را با ضخامت بسیار پایین عرضه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط نشریه کره‌ای ET News، آیفون‌های برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۱ با صفحه جدیدی عرضه می‌شوند.

به گفته منابع آگاه، اپل استفاده از پنل‌های کلاسیک OLED را به نفع صفحات دارای لایه لمسی یکپارچه کنار می‌گذارد. این کار باعث کاهش تعداد اجزای صفحه جلویی و کاهش هزینه‌های آیفون می‌شود. کارشناسان خاطرنشان کردند که صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند جدید این شرکت با رکورد در ضخامت همراه خواهد بود و این امر بر ابعاد دستگاه تأثیر می‌گذارد.

در این حالت، اپل می‌تواند از فضای آزاد شده برای قطعات جدید استفاده کند. طبق پیش بینی روزنامه نگاران، این شرکت هزینه‌های تلفن‌های هوشمند را کاهش نمی‌دهد، اما قطعاً آیفون ۱۳ به دلیل معرفی نوع جدید نمایشگر، نباید در قیمت خود افزایش یابد. به احتمال زیاد سفارشات تولید پنل‌های OLED توسط سامسونگ انجام می‌شود.

انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شرکت آمریکایی چندین نسخه از آیفون را به طور همزمان ارائه دهد. همه دستگاه‌ها یک صفحه OLED و پشتیبانی ۵G دریافت می‌کنند.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید