روباه کفش‌دزد در آلمان

روباه کفش‌دزد در آلمان

او البته نتوانست کفش‌های خود را در آن میان پیدا کند، اما با اطلاع رسانی در این رابطه چندین نفر از اهالی منطقه زلندورف توانستند کفش‌های خود را در انبار روباه پیدا کنند.

کد خبر : ۸۳۰۸۹
بازدید : ۵۳۶۱
روباه کفش‌دزد در آلمان
ساکنان زلندورف در حومه برلین هفته‌ها با معمای دزدی شبانه کفش‌هایشان رو به رو بودند. اهالی این منطقه بار‌ها شاهد ناپدید شدن کفش‌هایشان در مقابل خانه بودند و تلاش‌ها برای یافتن کفش دزد نتیجه‌ای در پی نداشت.

کریستین مایر، ساکن این منطقه از برلین آلمان که همواره کفش‌هایش گم می‌شد در یک صفحه اینترنتی درباره این موضوع نوشت و زبان به شکوه گشود؛ مدتی بعد، اما مشخص شد او تنها نیست و دیگر افراد این محل هم مشکل مشابهی دارند.

پیگیری‌های مایر ادامه داشت تا او بالاخره به نتیجه رسید و توانست دزد را در هنگام ارتکاب جرم شناسایی کند. روباه یک جفت کفش آبی به دندان گرفته بود و با سرعت در حال فرار بود.

مایر با دنبال کردن روباه مذکور به انبار کفش‌های دزدیده شده دست پیدا کرد. او با تعقیب روباه با صحنه جالبی رو به رو شد و بیش از ۱۰۰ جفت کفش را کنار یکدیگر مشاهده کرد. او البته نتوانست کفش‌های خود را در آن میان پیدا کند، اما با اطلاع رسانی در این رابطه چندین نفر از اهالی منطقه زلندورف توانستند کفش‌های خود را در انبار روباه پیدا کنند.
روباه کفش‌دزد در آلمان
منبع: یورو نیوز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید