افشای راز مرگ مرد معتاد

افشای راز مرگ مرد معتاد

بهروز برای مصرف مواد به داخل دستشویی رفت. چون حال خوبی نداشت، تعادلش را از دست داده و به خاطر برخورد با پریز برق داخل سرویس بهداشتی که اتصالی داشت دچار برق گرفتگی شد.

کد خبر : ۸۴۱۱۸
بازدید : ۸۲۲۱
افشای راز مرگ مرد معتاد
راز مرگ مرد معتاد که ۶ ماه قبل جسدش در یک خرابه پیدا شد با اظهارات متناقض دوستش همچنان در هاله‌ای از ابهام مانده است. صبح ۱۱ فروردین مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک مرد جوانی خبر دادند. محل کشف جسد خرابه‌ای در یکی از خیابان‌های شهرک شریعتی بود.

بازپرس مصطفی واحدی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد ۳۷ ساله مواجه شدند. جسدی که هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود و هویت او برای تیم تحقیق نامشخص بود. در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید که مرد جوان بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر فوت کرده است.
اما بازپرس جنایی با مشاهده پا‌های بدون کفش این مرد پرونده‌ای را که می‌رفت تا با مُهر مرگ بر اثر مصرف مواد مخدر بسته شود با پررنگ شدن فرضیه قتل به کارآگاهان اداره دهم سپرد.

آنچه توجه بازپرس را جلب کرد پا‌های بدون کفش، اما تمیز این مرد بود. اگر مرد معتاد با پای خود به خرابه آمده بود نباید پاهایش اینقدر تمیز می‌ماند. همین موضوع نشان می‌داد جسد از محل دیگری به آنجا منتقل شده است. اما زمانی این فرضیه پررنگ‌تر شد که متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را برق گرفتگی اعلام کردند.
در ادامه بررسی‌ها، مأموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل دریافتند اوایل صبح همان روز خودروی پرایدی در مقابل خرابه نگه داشته و مرد جوانی که راننده آن بود، جسد مرد معتاد را از خودرواش بیرون آورده و در خرابه رها کرده است.
ساکنان شهرک شریعتی با دیدن تصویر راننده اطلاعاتی در اختیار تیم تحقیق قرار دادند و مأموران به سراغ راننده خودروی پراید رفتند و او را بازداشت کردند. مرد جوان گفت: من آهنگر هستم و بهروز دوستم ضایعات جمع کن بود. او برای مصرف مواد به خانه‌ام آمده بود که ناگهان حالش بد شد و من که ترسیده بودم، وقتی دیدم بهروز نفس نمی‌کشد او را داخل ماشینم گذاشتم و جسدش را در خرابه‌ای رها کردم.
اما اظهارات متهم - خشایار- متناقض با نظریه پزشکی قانونی بود. بدین ترتیب مأموران جنایی راهی خانه مرد جوان شده و در بازرسی از خانه چند رشته سیم برق، کاپشن و کفش‌های مقتول پیدا شد. تیم تحقیق دوباره به سراغ خشایار رفتند و این‌بار با گذشت حدود ۶ ماه از حادثه، مرد جوان ادعای جدیدی را مطرح کرد.
او گفت: بهروز برای مصرف مواد به داخل دستشویی رفت. چون حال خوبی نداشت، تعادلش را از دست داده و به خاطر برخورد با پریز برق داخل سرویس بهداشتی که اتصالی داشت دچار برق گرفتگی شد.
اما در ادامه کارآگاهان دریافتند این ادعا نیز کذب بوده است؛ بنابراین به دستور بازپرس مصطفی واحدی، تحقیقات از مرد جوان ادامه دارد و او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید