قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

برخی از مشاوران املاک عنوان می‌کنند در حال حاضر تورم قیمتی در عمده مناطق شهر تهران در بخش واحد‌های مسکونی بزرگ‌متراژ قابل مشاهده است.

کد خبر : ۸۴۱۲۰
بازدید : ۵۴۰۸
مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران از «سبقت آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ از کوچک‌متراژ» در حوزه قیمت‌های پیشنهادی در هر مترمربع خبر می‌دهند.
بررسی روال قیمتی بازار مسکن در سال‌های گذشته نشان می‌دهد: به طور معمول قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های کوچک‌متراژ در هر مترمربع نسبت به آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ پایین‌تر بود. به این معناکه در هر منطقه شهر تهران، قیمت هر مترمربع آپارتمان نقلی نسبت به قیمت هرمترمربع آپارتمان بزرگ‌متراژ بالاتر تعیین می‌شد.
این در حالی است که مشاوران املاک از برهم خوردن این رویه قیمت‌گذاری میان آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ و کوچک‌متراژ در چندماه اخیر خبر می‌دهند. به گفته آن‌ها در چندماه اخیر، واحد‌های بزرگ‌متراژ عرضه شده در بازار خرید و فروش ملک، قیمت پیشنهادی بالاتری در هرمترمربع نسبت به واحد‌های کوچک‌متراژ یک منطقه دارند.

نکته قابل توجه آنکه در وضعیت کنونی بازار، حجم واحد‌های کوچک‌متراژ در بازار به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است.

برخی از مشاوران املاک عنوان می‌کنند در حال حاضر تورم قیمتی در عمده مناطق شهر تهران در بخش واحد‌های مسکونی بزرگ‌متراژ قابل مشاهده است. عمده واحد‌های مسکونی عرضه شده در این گروه متراژی با بیش از ۱۰۰ مترمربع، با قیمت بسیار متفاوت از میانگین قیمتی در منطقه معرفی می‌شوند.

این موضوع فقط در میان آپارتمان‌های نوساز این منطقه قابل مشاهده نیست، بلکه در تمامی گروه‌های سنی، عمده آپارتمان‌های با زیربنای بیش از ۱۰۰ مترمربع، با قیمتی نامتعارف در بازار عرضه شده اند.
قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید