میوه‌ای که شما را زیبا می‌کند

میوه‌ای که شما را زیبا می‌کند

این میوه دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. این میوه حاوی آنزیمی به نام بروملین است که به تجزیه پروتئین به اسید‌های آمینه کمک می‌کند و هضم غذا را بهبود می‌بخشد. اسید‌های این میوه همچنین به عملکرد مناسب روده‌ها کمک می‌کنند.

کد خبر : ۸۴۲۵۵
بازدید : ۱۰۰۳۶
میوه‌ای که شما را زیبا می‌کند
ناتالیا پوگاچوا، متخصص تغذیه در کلینیک مدیریت سلامت موسسه پزشکی دانشگاه سچنووا در مقاله‌ای به معرفی بهترین میوه برای سلامتی انسان پرداخت.

آناناس دارای خواص مفید بسیاری است: به سلامت دندان‌ها، استخوان ها، مو‌ها و ناخن‌ها و همچنین بهبود هضم غذا کمک می‌کند.

به گفته وی، آناناس سرشار از سیلیسیم است که به همین دلیل می‌توان این میوه را به عنوان محصولی برای حفظ زیبایی و جوانی نام برد. همچنین این میوه حاوی منگنز است که از متابولیسم انرژی در سطح مولکولی و سطح طبیعی گلوکز خون پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این میوه دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. این میوه حاوی آنزیمی به نام بروملین است که به تجزیه پروتئین به اسید‌های آمینه کمک می‌کند و هضم غذا را بهبود می‌بخشد. اسید‌های این میوه همچنین به عملکرد مناسب روده‌ها کمک می‌کنند.

این متخصص تغذیه توصیه کرد که روزانه حدود ۲۰۰ گرم آناناس تازه بخورید، یا ۲۰۰ میلی لیتر آب اناناس بنوشید. پوگاچوا افزود، با این حال، آناناس برای افرادی که اسیدیته معده یا زخم دارند توصیه نمی‌شود و همچنین این میوه حاوی مقدار زیادی قند است.
اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید