"رمدسیویر ایرانی" کجا توزیع می‌شود؟

"رمدسیویر ایرانی" کجا توزیع می‌شود؟

شرکت‌ها این دارو را با قیمت ۶۰۰ هزار تومان به مراکز درمانی ارائه می‌دهند و مراکز درمانی هم برای بیماران استفاده می‌کنند و فکر می‌کنم ۱۰ درصد هزینه آن از بیماران دریافت می‌شود.

کد خبر : ۸۴۲۹۲
بازدید : ۶۶۴۸
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره وضعیت توزیع داروی رمدسیویر ایرانی جهت استفاده در مبتلایان کرونا توضیح داد. دکتر حیدر محمدی درباره وضعیت توزیع رمدسیویر ایرانی، گفت: مدت‌ها پیش داروی رمدسیویر ایرانی در داروخانه‌های بیمارستانی در حال توزیع است.

وی افزود: قیمت این دارو ۶۰۰ هزار تومان است و با این قیمت به بیمارستان‌ها ارائه می‌شود و هر میزان که برای بیمار استفاده شود، در پرونده‌اش درج می‌شود. شرکت‌ها این دارو را با قیمت ۶۰۰ هزار تومان به مراکز درمانی ارائه می‌دهند و مراکز درمانی هم برای بیماران استفاده می‌کنند و فکر می‌کنم ۱۰ درصد هزینه آن از بیماران دریافت می‌شود.

محمدی درباره میزان اثربخشی رمدسیویر در درمان کرونا گفت: هنوز به صورت قطعی اثربخشی رمدسیویر بر روی بیماری کرونا اثبات نشده است. منتها برخی مطالعات می‌گویند بین ۳۰ تا ۴۰ درصد موثر است.
البته این دارو هنوز وارد پروتکل درمانی کرونا نشده است، اما از آنجایی که متخصصان عفونی آن را تجویز می‌کنند، آن را تهیه کردیم که به صورت تولید داخلی در داروخانه‌های بیمارستانی توزیع می‌شود.

وی درباره وضعیت داروی فاویپیراویر و اکتمرا نیز گفت: این دو دارو هم هنوز وارد پروتکل درمانی کرونا نشده‌اند، اما تولید داخلی آن‌ها وجود دارد که توزیع آن‌ها را هم انجام می‌دهیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید