قتل ۲۰ هزار تومانی

قتل ۲۰ هزار تومانی

روز حادثه او را دیدم و از او خواستم که یا پولم را بدهد یا برایم مواد بیاورد. اما مقتول بازهم بهانه آورد و من که از دست او عصبانی شده بودم با چاقویی که به همراه داشتم دو ضربه به او زدم.

کد خبر : ۸۴۳۶۲
بازدید : ۱۰۴۳۳
قتل ۲۰ هزار تومانی
پسر زباله جمع کن به‌خاطر ۲۰ هزار تومان دست به جنایت زد. ساعت ۶ عصر سه‌شنبه گذشته، مرد جوانی در حال عبور از خیابان بود که ناگهان مردی زخمی به‌سمت او آمد. وی در حالی که بریده بریده حرف می‌زد گفت: «یک افغانستانی مرا با چاقو زد.» پس از بیان این جمله مرد مجروح روی زمین افتاد و جان باخت.

مرد رهگذر که از دیدن این صحنه شوکه شده بود بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کرد. دقایقی بعد نیز مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به سرپرستی سرهنگ رسول بهرامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

در بررسی‌های میدانی، تیم تحقیق رد خون مقتول را دنبال کرده و به چرخ دستی رسیدند که در ۲۰۰ متری جسد قرار داشت.

ردیابی قاتل
با کشف چرخ دستی که پر از ضایعات بود و اظهارات شاهد پرونده دو سرنخ در اختیار بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت قرار گرفت؛ بنابراین مأموران باید به‌دنبال یک افغانستانی می‌گشتند که به احتمال زیاد در کار جمع‌آوری ضایعات بوده است.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که ۹ مرد افغانستانی در آن منطقه محل جنایت، اقدام به جمع‌آوری زباله می‌کنند و بدین ترتیب دستور بازداشت ۹ مظنون از سوی بازپرس رحیم دشتبان صادر شد و مأموران بلافاصله ۸ مرد را دستگیر کردند، اما نهمین مظنون که پسر ۱۸ ساله‌ای بود متواری شده و همین مسأله احتمال دست داشتن او در جنایت را پررنگ‌تر کرد.

مشخصات وی به تمامی واحد‌های گشت اعلام شد و مأموران کلانتری ۵ ساعت بعد از قتل موفق شدند او را در منطقه چهاردانگه شناسایی و بازداشت کنند.

اعتراف متهم
پسر افغانستانی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نمی‌دید گفت: چند روز قبل ۲۰ هزار تومان به او پول دادم تا برایم مواد بخرد، اما هر بار بهانه‌ای می‌آورد. روز حادثه او را دیدم و از او خواستم که یا پولم را بدهد یا برایم مواد بیاورد. اما مقتول بازهم بهانه آورد و من که از دست او عصبانی شده بودم با چاقویی که به همراه داشتم دو ضربه به او زدم.

متهم به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید