راز مرگ پیرمرد در خانه ویلایی

تحقیقات تکمیلی پلیس ادامه داشت تا اینکه مهسا به یکباره ناپدید شد و پلیس دریافت او گریخته است و با گذشت ۳ سال از این ماجرا ردیابی‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.

کد خبر : ۸۵۱۲۱
بازدید : ۱۰۴۳۳
پرونده مرگ مرموز مرد سالخورده در خانه ویلایی اش پس از آنکه برای یافتن تنها متهم پرونده به بن‌بست رسید با درخواست خانواده‌اش مبنی بر دریافت دیه از بیت المال مقابل قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.
رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان سال ۹۶ با تماس مرد جوانی به پلیس آغاز شد که خبر مرگ مشکوک پدر سالخورده‌اش را اعلام کرد. پس از این گزارش، مأموران برای بررسی ماجرا راهی محل زندگی ابراهیم ۷۸ ساله شدند که یک خانه ویلایی در شمال تهران بود.
پسر ابراهیم در تشریح ماجرا گفت: پدرم بعد از فوت مادرم، به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد. من و خواهر و برادرانم که هرکدام زندگی مستقلی داریم به نوبت به او سر می‌زدیم تا اینکه وقتی امروز صبح به خانه پدرم رفتم هرچه در زدم باز نکرد خیلی نگران شدم و قفل در را شکستم، اما به محض ورود در کمال ناباوری دیدم پارچه‌ای به دور دهان پدرم بسته شده و او نفس نمی‌کشد.
بلافاصله او را به بیمارستان رساندم که پزشکان اعلام کردند پدرم به علت ایست قلبی فوت کرده است. با این حال ما به ماجرا مشکوک هستیم و فکر می‌کنیم او را به قتل رسانده‌اند.

با اظهارات پسر ابراهیم و ثبت شکایت، تحقیقات پلیس آغاز و معلوم شد چند وقتی است که زن جوانی به‌نام مهسا به خانه ویلایی مرد سالخورده رفت و آمد داشته است. بررسی مأموران نشان می‌داد که ابراهیم بدون اطلاع فرزندانش این زن را به عقد موقت خود درآورده بود. با این اطلاعات مهسا شناسایی و بازداشت شد، اما در بازجویی اولیه عنوان کرد که از نحوه مرگ همسرش اطلاعی ندارد.

تحقیقات تکمیلی پلیس ادامه داشت تا اینکه مهسا به یکباره ناپدید شد و پلیس دریافت او گریخته است و با گذشت ۳ سال از این ماجرا ردیابی‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه ماند. از این‌رو اولیای دم با حضور در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران درخواست دریافت دیه از صندوق بیت‌المال را مطرح کردند.

پسر بزرگ خانواده به قضات گفت: با توجه به روند رسیدگی پرونده و مستندات آن به نظر می‌رسد که پدر ما به دست همسر صیغه‌ای‌اش به قتل رسیده، اما او در زمان تکمیل تحقیقات متواری و ناپدید شد و پلیس هم نتوانست ردی از او به دست آورد. ما هم دیگر امیدی به پیدا شدن آن زن نداریم به همین خاطر تقاضا داریم تا دیه پدرمان از صندوق بیت‌المال پرداخت شود.

پس از اظهارات اولیای دم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید