قتل مرد میانسال برای یک میلیون تومان

قتل مرد میانسال برای یک میلیون تومان

برای رسیدن به هدفم با تهیه ۳۰ قرص خواب‌آور شام مرد مسن را مسموم کردم و پول به مبلغ یک میلیون تومان و اسناد و مدارک او را سرقت کردم و شب را در همان جا خوابیدم.

کد خبر : ۸۵۴۱۷
بازدید : ۱۰۵۲۰
قتل مرد میانسال برای یک میلیون تومان
زن خدمتکار در پوشش پرستار یک مرد مسن او را با دارو‌های خواب‌آور به قتل رساند و سپس اموال باارزش منزلش را سرقت کرد. در تیرماه امسال پرونده‌ای با موضوع فوت مشکوک مردی ۶۱ ساله به نام صابر با شکایت خواهر متوفی از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل ارجاع شد.
محتویات پرونده حاکی از آن بود که متوفی در تاریخ دوازدهم دی سال گذشته بر اثر بیماری فوت و سپس با مجوز پزشکی قانونی دفن شده است. خواهر متوفی پس از گذشت شش ماه وقتی که منزل برادرش را نظافت می‌کرد متوجه تعدادی دارو‌های خواب‌آور شد و با توجه به اینکه بیماری متوفی هیچ رابطه‌ای با دارو‌های خواب‌آور نداشت، به نقش پرستار برادرش در مرگ او مشکوک شد.
شاکی با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: برادرم به علت بیماری زنی ۳۵ ساله به نام فریبا را از طریق یک شرکت خدماتی به‌عنوان پرستار استخدام کرده بود و آن زن حدود یک ماه در منزل برادرم حضور داشت تا اینکه با ما تماس گرفت و خبر فوت برادرم را داد.
بعد از آن هیچ اطلاعی از او نداریم. شاکی در ادامه گفت: وقتی منزل برادرم را بررسی می‌کردم متوجه شدم اموالش از قبیل اسناد و مدارک هویتی برادرم به سرقت رفته است. در این رابطه به فریبا مظنون هستم. کارآگاهان پس از شنیدن اظهارت شاکی و بررسی محتویات پرونده، دستگیری پرستار را در دستور کار خود قرار دادند.
آن‌ها با مراجعه به شرکت خدماتی متوجه شدند فریبا به علت اعتیاد از کار اخراج شده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد فریبا در شرکت خدماتی دیگری مشغول به کار شده که به علت سرقت از آنجا هم اخراج شده است. کارآگاهان با جمع‌بندی قرائن و شواهد به این نتیجه رسیدند که پرونده فوت عادی نیست و قتل اتفاق افتاده است.
کارآگاهان با توجه به بلامکان‌بودن قاتل، با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم محل تردد این زن را در محدوده شرق تهران شناسایی کردند و متهم را روز چهارشنبه گذشته در عملیاتی پلیسی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
فریبا در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جرمی شد، ولی با دیدن قرائن و شواهد علمی پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبول‌کردن قتل گفت: من برای کار از شهرستان به تهران آمدم و به یک شرکت خدماتی مراجعه کردم. آن‌ها من را به متوفی معرفی کردند و با انعقاد قرارداد سه‌ماهه در آذر سال گذشته در منزل متوفی چند ساعتی کار و از او پرستاری می‌کردم.
متهم به قتل، ادامه داد: پول نداشتم و به مواد مخدر نیز معتاد بودم. تازه یک ماه بود مشغول به کار شده بودم که نقشه سرقت از منزل متوفی را کشیدم. برای رسیدن به هدفم با تهیه ۳۰ قرص خواب‌آور شام مرد مسن را مسموم کردم و پول به مبلغ یک میلیون تومان و اسناد و مدارک او را سرقت کردم و شب را در همان جا خوابیدم.
وقتی که صبح بیدار شدم دیدم صابر حال خوبی ندارد. سریع با اورژانس تماس گرفتم، ولی دیر شده بود. وقتی عوامل اورژانس رسیدند، صابر فوت شده بود. سپس با خواهرش تماس گرفتم و خبر فوت را دادم و بعد از آن هم فرار کردم.
کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی فهمیدند متوفی روز قبل از فوت با سامانه پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش سرقت از منزل توسط فریبا را به مأموران اعلام کرده بود. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید