تصاویر/ شروری که در مشیریه چرخانده شد

تصاویر/ شروری که در مشیریه چرخانده شد

سردار علی ذوالقدری افزود: در این رابطه کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند و اموال مردم را تخریب و صدمات جانی به شهروندان وارد کنند در اولویت برخورد‌های ما هستند.

کد خبر : ۸۵۶۱۲
بازدید : ۱۵۳۵۸
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه ناجا و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی، رصد و برخورد جدی با اخلاگران نظم و امنیت مردم است. سردار علی ذوالقدری افزود: در این رابطه کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند و اموال مردم را تخریب و صدمات جانی به شهروندان وارد کنند در اولویت برخورد‌های ما هستند.

وی ادامه داد: در ۳ هفته گذشته سه نفر که دارای سابقه شرارت نیز هستند و با ۲ دستگاه خودرو در محله مشیریه اقدام به درگیری و عربده کشی کرده بودند و پس از درگیری از ترس پلیس متواری شده و در خارج از تهران و در یکی از استان‌های شمال غرب کشور مخفی شده بودند، دستگیر شدند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی برخورد جدی با این افراد صورت می‌گیرد، گفت: برای در هم شکستن هیمنه پوشالی این گونه افراد هنجار شکن، در محله‌هایی که برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده اند چرخانده می‌شوند تا درس عبرتی شود برای محدود کسانی که می‌خواهند پا جای پای اینگونه افراد بگذارند.
عکاس: محمود رحیمی
۰
نظرات بینندگان
  • محمود ارسالی در

    نماد بربریت در قرن 21

  • ناشناس ارسالی در

    مگه عصر حجره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید