"شهرزاد شریعت زاده" همسر جدید "جان سینا" کیست؟

"شهرزاد شریعت زاده" همسر جدید "جان سینا" کیست؟

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی "شِی" سال ۱۹۸۹ میلادی به دنیا آمد و هم اکنون ۳۱ سال سن دارد. او دارای اصالتی ایرانی بوده، اما در شهر "ونکوور" کشور کانادا متولد شده است. او یک برادر کوچک تر هم دارد. "شریعت زاده" سال ۲۰۱۳ در رشته الکترونیک، دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا فارغ التحصیل شده است. او به عنوان یکی از مهندسان صنعت الکترونیک کانادا شناخته می‌شود. شریعت زاده تاکنون ازدواج نکرده و سال ۲۰۱۹ با "جان سینا" وارد رابطه شد.

کد خبر : ۸۶۰۰۹
بازدید : ۳۲۱۶۱
فرادید | روز‌های گذشته بود که ازدواج "جان سینا" کشتی کج کار مطرح با "شهرزاد شریعت زاده" دختر ایرانی خبر ساز شد. این خبر بین طرفداران "جان سینا" در آمریکا و همچنین در بین ایرانیان، با بازتاب بسیاری روبرو بوده است.

به گزارش فرادید، "جان سینا" در مراسم فرش قرمز فیلم جدیدش به نام "بازی با آتش" برای اولین بار به همراه نامزد جدیدش "شی شریعت زاده" ظاهر شد.
او کشتی کج کار سابق است که با "شهرزاد شریعت زاده " مهندس ایرانی ساکن کانادا ازدواج کرده است. براساس برخی گزارش ها، این دو ۲۱ مهر ماه سال جاری در یک مهمانی خصوصی در شهر تامپا فلوریدا، مراسم عروسی خود را جشن گرفتند.

بنا به گفته‌ی برخی رسانه ها، جان سینا با ۴۳ سال سن و شهرزاد شریعت با ۳۱ سال سن، به مدت ۲ سال با یکدیگر نامزد بوده اند. آن ها سرانجام ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۱ مهر ۹۹) تصمیم ‌به رسمیت بخشیدن به ارتباط بین شان گرفتند.

با این حال، این زوج به علت شیوع کرونا و یا دلایل شخصی، مراسم عروسی شان را تنها با حضور خانواده درجه یک، دوستان نزدیک و نیز برخی از دوستان "جان سینا" در مسابقات کشتی کج برگزار کرده بودند.

جان سینا در مصاحبه اش با مجله لایف اند استایل، درباره رابطه اش با شهرزاد شریعت گفته است: " شِی (شهرزاد) به دنبال پول نیست، مانند دیگران نیست و من او را به خاطر کسی که هست دوست دارم. شِی (شهرزاد) همه آن چیزی که من می‌خواهم است، او زیبا، باهوش، مهربان، مستقل و اصیل است. من نمی‌توانم لحظه‌ای از او چشم بردارم. "

شهرزاد شریعت کیست؟

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی "شِی" سال ۱۹۸۹ میلادی به دنیا آمد و هم اکنون ۳۱ سال سن دارد. او دارای اصالتی ایرانی بوده، اما در شهر "ونکوور" کشور کانادا متولد شده است.
او یک برادر کوچک تر هم دارد.
"شریعت زاده" سال ۲۰۱۳ در رشته الکترونیک، دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا فارغ التحصیل شده است. او به عنوان یکی از مهندسان صنعت الکترونیک کانادا شناخته می‌شود. شریعت زاده تاکنون ازدواج نکرده و سال ۲۰۱۹ با "جان سینا" وارد رابطه شد.

براساس گزارش ها، مادر "شهرزاد شریعت زاده" یک پزشک جراح در کانادا است. شریعت زاده در یکی از مصاحبه هایش گفته بود "مادر حامی و قهرمان من است."
او از زمان کودکی اش، از طرفداران پرو پاقرص "جان سینا" بوده وهمین موضوع زمینه ساز آشنایی بیشتر آن‌ها شده بود، او گفته "هیچ گاه تصور نمی‌کردم عشق زمان کودکی ام یک روزی همسرم شود.

"شهرزاد شریعت زاده" سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ مهندس برنامه‌های کاربردی در آلفا تکنولوژی بود، او همچنین مدیر محصولات شرکت موتورولا بوده، هم اکنون در سمت مدیر محصولات شرکت سوناتایپ کار می‌کند.

بیوگرافی جان سینا

"جان فلیکس آنتونی سینا جونیور" یا "جان سینا" سال ۱۹۷۷ در ایالت ماساچوست آمریکا، به دنیا آمد و دومین پسر از ۵ پسر خانواده اش است. همچنین، تباری ایتالیایی، فرانسوی، کانادایی و انگلیسی دارد. او از دوران جوانی، به فوتبال آمریکایی علاقه داشته و در کنار آن ورزش بدنسازی را نیز با جدیت دنبال می‌کرده است.

جان سینا پس از پایان دوران دبیرستان، وارد دانشگاه شد و درنهایت موفق به اخذ مدرک دانشگاهی «فیزیولوژی ورزش» شد و سپس، به صورت حرفه‌ای رشته پرورش اندام را دنبال کرد.
البته او توانست در کنار ورزش به عنوان راننده لیموزین برای یک شرکت مشغول به کار شود تا هزینه‌های خود را تامین کند.
جان سینا سال ۱۹۹۹ به تمرین‌های اختصاصی، برای ورود به دنیای بازی‌های کشتی کج پرداخت و سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، وارد رینگ مبارزه کشتی کج شد. او محبوبیت بسیاری را در این رشته کسب کرد و به یکی از مطرح‌ترین چهره‌های کشتی کج در جهان تبدیل شد. او تا سال ۲۰۱۶ توانست ۱۶ بار قهرمان جهان شود.
جان فیلیکس آنتونی سینا جونیور، پیش از آنکه بطور کامل به مسابقات کشتی کج بپردازد، صداپیشگی نیز انجام می‌داد، موفقیت‌ها و محبوبیت‌های چشم گیر "جان سینا" در کشتی کج باعث شد تا تهیه کنندگان، همانند کشتی گیر مطرح دیگر " دواین جانسون" او را نیز تشویق کنند که به بازی در فیلم‌ها و ستاره شدن بپردازد.

اولین فیلم با بازی "جان سینا" به نام "تفنگدار دریایی، سال ۲۰۰۶ اکران شد و فروش قابل قبولی نیزداشت پس از بازی در این فیلم، او پلاک سربازان آمریکایی به گردان می‌انداخت و با احترام نظامی، وارد سالن مسابقات می‌شد.

همچنین، جان سینا در کنار کشتی و بازیگری "رپر" است. او نویسنده اشعار رپی است که اجرا می‌کند. جان سینا از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ به صورت حرفه‌ای در موسیقی رپ فعالیت می‌کرد. نخستین آلبوم او "تو نمیتوانی مرا ببینی" نام داشت. جان سینا از سال ۲۰۰۳ به عنوان مدل در آگهی‌های بازرگانی فعالیتش را آغاز کرد.

او اولین کمربندش را به نام "یونایتد استیس" در دبلیو دبلیوای سال ۲۰۰۴ به دست می‌آورد. یک سال پس از آن "جان سینا" برای نخستین بار، قهرمان کمربند دبلیو دبلیوای می‌شود، سپس شخصیت او مانند "سوپرمن" شخصیتی قهرمانانه شده و به چهره اصلی و پرچم دار کمپانی تبدیل می شود.
جان سینا هنگامی که در فیلم ۱۲ راند بازی می‌کرد، اعلام کرده بود با دوست دبیرستانی خود به نام "الیزابت هودبردو" نامزد شده است، اما متاسفانه سال ۲۰۱۲ این ازدواج به طلاق ختم شد.

البته او سال ۲۰۱۲ برای دومین بار با "نیکی بلا" کشتی کج کار زنان وارد رابطه شد، پس از گذشت ۵ سال از رابطه شان، ۲ آوریل ۲۰۱۷ "جان سینا" از نیکی بلا خواستگاری کرد، اما چند هفته مانده به مراسم عروسی در ۵ می ۲۰۱۸، آن‌ها از هم جدا شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید