مرد گربه‌نما خودکشی کرد

مرد گربه‌نما خودکشی کرد

مردی که سال‌ها در تلاش تغییر شکل صورت و اندامش برای شباهت به هیات یک گربه بود، دست به خودکشی زد و درگذشت.  دنیس اَونِر، که به «گربه خرامان» معروف بود هفته گذشته در خانه‌اش در نوادا مرده پیدا شد.

کد خبر : ۸۶۵۶۴
بازدید : ۸۱۵۸
مرد گربه‌نما خودکشی کرد
مردی که سال‌ها در تلاش تغییر شکل صورت و اندامش برای شباهت به هیات یک گربه بود، دست به خودکشی زد و درگذشت. دنیس اَونِر، که به «گربه خرامان» معروف بود هفته گذشته در خانه‌اش در نوادا مرده پیدا شد.

شانون لارات، سردبیر سابق نشریه «بی‌ام‌ای زاین» و دوست اونر در بلاگش نوشت که اونر ۵۴ ساله، به زندگیش خاتمه داده است. اونر که پیش‌تر در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت می‌کرد با یک رشته جراحی روی صورت و بدنش خود را نزدیک به شکل یک گربه ماده درآورده بود.

اونر که از نسل سرخ‌پوستان بومی آمریکا بود، زمانی به فکر تغییر ظاهرش افتاد که یکی از فرماندهانش در ارتش به او گفت: «از کردار ببر پیروی کن.» او پس از آن خود را به اسم سرخپوستی «گربه خرامان» نامید.
اونر در حساب کاربریش که اکنون تعطیل شده است نوشت: «من (از قبیله سرخ‌پوستان) هورون و دنباله‌روی سنت بسیار کهن تبدیل خودم به یک ببر هستم.»

اونر برای تغییر ظاهرش در طول سال‌ها بار‌ها زیر تیغ جراحی از جمله ایجاد شکاف در لب فوقانی، تیز کردن گوش‌ها، کاشت سیلیکون در گونه‌ها و پیشانی، تیز کردن دندان‌ها و تتو و سوراخ کردن صورتش رفت. او همچنین ناخن‌هایش را بلند و تیز کرد که بیشتر شبیه ناخن‌های ببر شود.

اونر به رغم ظاهر عجیبش همچنان شغل خود را به عنوان برنامه‌ریز کامپیوتر حفظ کرده بود، هرچند اغلب در برنامه‌های تلویزیونی از جمله شوی «باور کنید یا نه ریپلی» شرکت می‌کرد.

لارات در بلاگش اونر را به عنوان «یک فرد عالی، اما پیچیده» توصیف کرده است و می‌گوید: «او گاه به همان اندازه که جالب و فوق‌العاده بود، آشفته هم بود و اخیرا در سن ۵۴ سالگی دست به خودکشی زد.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید