اودیسه ۲۰۲۱؛ مینی ون لوکس از هوندا

اودیسه ۲۰۲۱؛ مینی ون لوکس از هوندا

هوندا مکانیسم شناسایی حرکت دست برای بازشدن درب کشویی کناری را نیز به عنوان یک آپشن استاندارد به تمامی تریم‌ها افزوده است

کد خبر : ۸۶۸۹۳
بازدید : ۱۵۹۳۳
مازیار دانیالی | اودیسه برند تولید مینی ون در کمپانی هوندا است که از سال ۱۹۹۴ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. این محصول در نسخه‌های متنوع برای بازار‌های هدف مختلفی ارائه شده که هر کدام ویژگی‌های ظاهری و فنی خاص خود را دارند.

اولین نسل ادیسه در سال ۱۹۹۴ معرفی و تا ۱۹۹۹ تولید شد. نسل دوم از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳، نسل سوم ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸، نسل چهارم ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ و نسل پنجم از ۲۰۱۳ تا کنون در بازار عرضه شده است.

به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ این خودرو ویژه بازار ژاپن منتشر شده که تغییراتی را همراه خود دارد. استفاده از عناصر کرومی در گریل (جلوپنجره) و بامپر (سپر) نقش مهمی در افزایش زیبایی‌های دماغه اودیسه دارد. گرافیک داخلی چراغ‌های اصلی جلو نیز متشکل از ال ایی دیی و هالوژن بخشی از این فرمول زیبایی، است.

هوندا مکانیسم شناسایی حرکت دست برای بازشدن درب کشویی کناری را نیز به عنوان یک آپشن استاندارد به تمامی تریم‌ها افزوده است. به همین منظور فقط کافی است دست خود را مقابل سنسور این درب حرکت دهید تا باز شود. این مکانیسم برای درب عقب نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

در فضای داخل کابین نیز از یک نمایشگر دیجیتال ۷ اینچی در قسمت آمپر استفاده شده که در مدل قبلی ۳.۵ اینچی بود. نمایشگر اصلی ۱۰ اینچی تنظیمات سیستم سرگمری نیز در قسمت بالای کنسول اصلی جلو مشاهده می‌شود. همچنین نمایشگر ۱۱.۶ اینچی ویژه سرنشین ردیف عقب در نظر گرفته شده است.

اودیسه ۲۰۲۱ در بازار ژاپن با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر و دو موتور هیبریدی ارائه می‌شود. قیمت پایه از ۴۰۵۸۵ دلار کلید می‌خورد. علاوه براین یک نمونه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری نیز در کاتالوگ فروش هوندا قرار خواهد گرفت که قیمت پایه آن ۳۳۷۸۴ دلار است.


نسل اول
نسل اول
نسل دوم
نسل دوم
نسل سوم
نسل سوم
نسل چهارم
نسل چهارم
نسل پنجم
نسل پنجم
مدل 2021
مدل 2021
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید