نخستین باجه مهار خونریزی در بریتانیا

نخستین باجه مهار خونریزی در بریتانیا

این باجه مهار خونریزی از طریق رمزی که مؤسسه‌های خدمات اضطراری در اختیار مردم می‌گذارند، ۲۴ ساعته در دسترس همگان خواهد بود و حاوی پارچه‌های زخم‌بندی، دستکش، شریان‌بند، و زخم‌بند سینه است.

کد خبر : ۸۷۰۵۲
بازدید : ۹۰۸۹
نخستین باجه مهار خونریزی در بریتانیا
بسته قابل حمل مخصوص مهار خونریزی، حاوی همان تجهیزات کمکی اضطراری موجود در آمبولانس‌ها و راهنمای کامل استفاده از آن است
نخستین بار در بریتانیا، در خیابانی در بیرمنگام که محل وقوع چاقوکشی مرگباری بوده است، بسته تجهیزات مهار خونریزی نصب کردند. این باجه برای مهار خونریزی‌های شدید تا رسیدن خدمه درمانی به محل طراحی شده است و آن را روز پنجشنبه در خیابان هورست نصب کردند.

بسته قابل حمل مخصوص مهار خونریزی، حاوی همان تجهیزات کمکی اضطراری موجود در آمبولانس‌ها و راهنمای کامل استفاده از آن است. این تجهیزات برای شرکت مهندسی ترتل و با همکاری بنیاد دنیل بیرد طراحی شده است. بنیاد دنیل بیرد را خانم لین بیرد، پس از کشته شدن پسر ۲۶ ساله‌اش مقابل میخانه‌ای در بیرمنگام در سال ۲۰۱۷ تأسیس کرد.

بیرد گفت که این بسته از لوازم ضروری برای نجات جان انسان‌ها است و ابراز امیدواری کرد که آن را در سراسر کشور نصب کنند. این باجه مهار خونریزی از طریق رمزی که مؤسسه‌های خدمات اضطراری در اختیار مردم می‌گذارند، ۲۴ ساعته در دسترس همگان خواهد بود و حاوی پارچه‌های زخم‌بندی، دستکش، شریان‌بند، و زخم‌بند سینه است.

بیرد گفت: «این بسته‌ها که در دسترس عموم، و از لوازم ضروری برای نجات جان انسان‌ها هستند. به همین دلیل بسیار خوشحالیم که داریم اولین باجه حاوی این تجهیزات در بریتانیا را در بیرمنگام نصب می‌کنیم.» «امیدواریم این اولین و آخرینش نباشد و باجه‌های فراوانی را به زودی در سراسر کشور ببینیم.»

آنتونی مارش، مدیرعامل فوریت‌های پزشکی وست میدلندز، گفت: «پارسال که لین را دیدم، عزمش را جزم کرده بود کاری کند تا بلایی که سر خودش آمده است، سر مادران دیگر نیاید و خیلی خوشم آمد. من کاملاً از این حرکتش حمایت می‌کنم. افزایش شمار این بسته‌های مهار خونریزی جان بسیاری را نجات خواهد داد.
چنان که در موارد سکته قلبی می‌بینیم، هر ثانیه ارزشی حیاتی دارد. پس هرچه بسته‌های مهار خونریزی بیشتری در خیابان‌های مرکز شهرمان نصب کنیم بهتر است.»

مایک داوسون، مدیر شرکت مهندسی ترتل، گفت: «ثابت شده است که خونریزی ناشی از حوادث و ضربه‌های ناگهانی بین سه تا پنج دقیقه فرد را می‌کشد. به همین دلیل داریم کاری می‌کنیم که این باجه‌ها و بسته‌های مهار خونریزی در همه شهر‌های بزرگ و کوچک سراسر بریتانیا واقعاً در دسترس همگان قرار گیرد.»

«بسیار مفتخریم که به مؤسسه دنیل بیرد برای نصب اولین باجه کمک می‌کنیم، چون برای پاسخ به نیاز عموم مردم به بسته‌های مهار خونریزی در وست میدلندز راه را هموار کرده‌اند.»نصب این باجه همراه با بسته کمک‌رسانی کامل، ۵۰۰ پوند هزینه دارد.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید