سرقت مسلحانه از خانه شوهر

سرقت مسلحانه از خانه شوهر

فکر می‌کردم خواب می‌بینم، اما فریبا با یک کلت که به سمت من نشانه گرفته بود با تهدید به قتلم گفت: جای سکه و ارز‌ها کجاست؟ در همین زمان متوجه شدم سهیل که از بستگان همسرم بود فرزندم را گرفته و تهدید می‌کند که اگر جای سکه و ارز‌ها را نگویم پسرم را می‌کشد.

کد خبر : ۸۷۱۲۸
بازدید : ۱۰۶۵۲
سرقت مسلحانه از خانه شوهر زن تبهکار که با همدستی یک مرد صد‌ها میلیون تومان ارز و سکه طلا را با تهدید اسلحه از شوهرش سرقت کرده و به آلمان گریخته بود هنگام بازگشت به کشور در فرودگاه دستگیر شد.
ششم مهر سال ۹۷ مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از همسر ۲۷ ساله‌اش به نام فریبا و یکی از اقوام همسرش به نام سهیل ۳۱ ساله به جرم سرقت مسلحانه و تهدید به قتل خود و فرزندش با کلت کمری شکایت کرد و گفت:
ساعت شش و نیم صبح پنجم مهر سال ۹۷، من در اتاق خوابیده بودم و همسر و فرزندم نیز در سالن پذیرایی بودند که ناگهان متوجه شدم همسرم با اسلحه کلت کمری بالای سرم ایستاده است.

فکر می‌کردم خواب می‌بینم، اما فریبا با یک کلت که به سمت من نشانه گرفته بود با تهدید به قتلم گفت: جای سکه و ارز‌ها کجاست؟ در همین زمان متوجه شدم سهیل که از بستگان همسرم بود فرزندم را گرفته و تهدید می‌کند که اگر جای سکه و ارز‌ها را نگویم پسرم را می‌کشد.

من هم به ناچار با دیدن چنین شرایطی محل نگهداری اموالم را گفتم و آن‌ها هم پس از سرقت ۴۸ قطعه سکه تمام بهار آزادی، ۲۰ هزار دلار و ۱۰ هزار یورو فرار کردند.
پس از این شکایت ردیابی‌ها برای دستگیری متهمان از سوی پلیس آغاز شد. پرونده نیز که با موضوع سرقت مسلحانه تشکیل شده بود برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفت.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی در گام اول تحقیقات دریافتند شاکی با همسرش اختلاف شدید داشته و از این‌رو سهیل نیز ارتباط نزدیکی با همسرش دارد.
در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد فریبا و سهیل پس از سرقت به یکی از شهر‌های غربی کشور گریخته‌اند که بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در نهایت مشخص شد هردو از مرز خارج و به کشور ترکیه و سپس به آلمان گریخته‌اند. کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی بازپرس پرونده اطلاعات این دو مجرم را در سیستم پلیس ثبت و اعلام کردند.

تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت تا اینکه هفدهم آبان امسال و پس از گذشت حدود ۲ سال از این سرقت مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) فریبا را که به کشور برگشته بود در فرودگاه بازداشت و به اداره یکم منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در تشریح این خبر گفت: فریبا ضمن اعتراف به سرقت با همدستی سهیل گفت، من سال‌ها با همسرم اختلاف شدید داشتم او در بازار مشغول به کار بود و همیشه با سکه و ارز کار می‌کرد، چون می‌دانستم وضع مالی خیلی خوبی دارد تصمیم به سرقت از وی به اتفاق سهیل گرفتم.

وی ادامه داد: روز سرقت در خانه را برای سهیل باز کردم و با اسلحه‌ای که تهیه کرده بودیم با تهدید توانستیم تعداد ۴۸ قطعه سکه تمام بهار آزادی، ۲۰ هزار دلار، ۱۰ هزار یورو سرقت و به یکی از شهر‌های غربی کشور فرار کنیم که پس از خروج غیرقانونی به ترکیه سپس یونان و آلمان رفتیم. هدفم از بازگشت به ایران این بود که فرزندم را به آلمان ببرم تا با خودم زندگی کند که دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم خود مجرم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید