فصل جدید سریال پایتخت؛ همه چیز درباره پایتخت ۷

فصل جدید سریال پایتخت؛ همه چیز درباره پایتخت ۷

پس از جدی شدن تولید فصل هفتم سریال "پایتخت" و انصراف محسن تنابنده از بازی در سریال "زخم کاری" محمدحسین مهدویان، "هادی حجازی‌فر" جایگزین تنابنده شده است. بحث تولید مجموعه تلویزیونی  "پایتخت ۷" در شرایطی جدی شد که "حمید شاه‌آبادی" معاون سیما در اولین آزمون دوران معاونتش، اصرار داشت که این سریال محبوب همانند سال‌های مدیریت میرباقری معاون قبلی سیما، روی آنتن نوروزی تلویزیون قرار گیرد.

کد خبر : ۸۷۸۴۳
بازدید : ۸۹۵۵۳
 فصل جدید سریال پایتخت
فرادید | سریال "پایتخت" که طی سال‌های اخیر ۶ فصل از آن از طریق رسانه ملی پخش شده، یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های کمدی بوده که هرسال عید نوروز پخش می‌شده است. فصل ششم این سریال به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود. با این حال، با توافقاتی که بین مدیران سینما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفته احتمال دارد قسمت‌های پایانی و فصل هفتم پایتخت در نوروز سال ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شود.

به گزارش فرادید، درحالی که نوروز سال ۹۹ فصل ششم این سریال در حال پخش بود، شیوع کرونا باعث متوقف شدن تصویربرداری سریال "پایتخت" شد و این سریال همچون سریال "نون خ" با پایان بندی ناقصی مواجه شد. البته، قرار بود پس از پایان موج نخست ویروس کرونا تصویربرداری قسمت پایانی سریال پایتخت ۶ انجام شود و در یکی از اعیاد پخش شود، اما تاکنون اتفاقی در این باره نیفتاده است.

اما وعده‌هایی برای ساخت و ادامه این سریال داده شده و طبق گفته رسانه‌ها تصویربرداری سریال "پایتخت ۷" به زودی شروع می‌شود و در مرحله تولید قرار می‌گیرد. آنچه تاکنون ساخت "پایتخت۷" را در هاله‌ای از ابهام قرار داده، چند علت بوده است.

ابتدا، تایم و زمان بسیار اندک جهت نگارش کامل فیلمنامه فصل هفتم و تولید و تکمیل این سریال برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ بوده، دلیل دیگر درگیری عوامل و بازیگران این سریال در پروژه‌های دیگر است. مشکل دیگر این که "محسن تنابنده" بازیگر نقش اصلی سریال "پایتخت" درگیر قرارداد‌هایی بود که برای چند پروژه جدید منعقد کرده بود.

حال گویا با پیگیری مدیران سیما و جلسات رسمی مابین آن‌ها و تولیدکنندگان سریال "پایتخت"، سرانجام تولید این سریال به جریان افتاده و سیروس مقدم کارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت، گفته "ساخت «پایتخت۷» را در اولویت برنامه‌هایم قرار می‌دهم. "

پس از جدی شدن تولید فصل هفتم سریال "پایتخت" و انصراف محسن تنابنده از بازی در سریال "زخم کاری" محمدحسین مهدویان، "هادی حجازی‌فر" جایگزین تنابنده شده است. بحث تولید مجموعه تلویزیونی "پایتخت ۷" در شرایطی جدی شد که "حمید شاه‌آبادی" معاون سیما در اولین آزمون دوران معاونتش، اصرار داشت که این سریال محبوب همانند سال‌های مدیریت میرباقری معاون قبلی سیما، روی آنتن نوروزی تلویزیون قرار گیرد.
سریال پایتخت 7

شرایط بازیگران و عوامل برای ساخت فصل هفتم سریال پایتخت، چگونه است؟

درحال حاضر شرایط عوامل سریال پایتخت ۷ برای شروع پیش‌تولید مهیا شده است. سیروس مقدم تصمیم داشت سریال "بغض" را برای شبکه نمایش خانگی تولید کند و برای ساخت آن قرارداد هم بسته بود، اما طی گفت و گوهایی که با او انجام شده قرار بر این شد، ساخت این سریال را به زمانی دیگر موکول کرده و فعلا روی تولید سریال "پایتخت ۷" تمرکز کند.

البته، درحال حاضر بازی محسن تنابنده در فیلم‌های "قهرمان" به کارگردانی "اصغر فرهادی" و "روزی روزگاری آبادان" به کارگردانی "حمیدرضا آذرنگ" به پایان رسیده است. همچنین، او قرار بود در سریال "زخم کاری" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" نیز حضور داشته باشد که مدیران تلویزیون با عوامل این سریال وارد مذاکره شده‌اند تا تنابنده بتواند در فصل جدید پایتخت حضور داشته باشد.

غیر از مقدم و تنابنده، سایر عوامل هم درحال حاضر فرصت لازم برای ساخت این سریال را دارند و احتمالا می‌توانند آن را برای نوروز سال ۱۴۰۰ آماده پخش کنند.

با این حال، فعلا مشخص نیست "محسن تنابنده" برای نگارش فیلمنامه فصل هفتم پایتخت با کدام نویسنده وارد مذاکره می‌شود. چرا که او فصل اول را به همراه زنده‌یاد خشایار الوند نوشته بود. فصل دوم را نیز با کمک حسن وارسته و کوروش نریمانی فیلمنامه سریال پایتخت را نوشت. در فصل سوم نیز حسن وارسته و خشایار الوند را برای نگارش فیلمنامه این سریال در کنار خودش داشت.

فصل چهارم و پنجم را به همراه خشایار الوند به نگارش درآورد، در فصل ششم نیز با آرش عباسی همکاری کرده بود. اما، خشایار الوند از از میان ما رفته و حسن وارسته هم درگیر نگارش فصل چهارم سریال "بچه مهندس" است و همکاری تنابنده با آرش عباسی هم به دلیل حواشی ایجاد شده و انتقاد از عملکردش به احتمال زیاد منتفی باشد.

با این تفاسیر فقط کوروش نریمانی باقی مانده است که هنوز نمی‌دانیم تنابنده روی کمک او برای نگارش فصل هفتم حساب می‌کند یا باز هم سراغ یکی از نویسنده‌های تئاتری خواهد رفت. یکی از چالش‌های فصل هفتم حواشی‌ای است که برای بازیگران نقش سارا و نیکا اتفاق افتاده بود.

با توجه به فعالیت‌هایی که این دو بازیگر در شبکه‌های اجتماعی داشتند درگیر حواشی شده بودند، این احتمال وجود دارد که تلویزیون مانع حضورشان در فصل جدید "پایتخت" شود. در این صورت احتمال دارد عوامل سریال مجبور به حذف این نقش‌ها یا جایگیزین این دو بازیگر با بازیگران دیگری شوند.

البته، این احتمال بعید نیز وجود دارد که تلویزیون این بار به خاطر پخش پایتخت چشم پوشی کند و مشکلی برای حضورشان در سریال پایتخت ۷ به وجود نیاید.
پازیگران سریال جدید پایتخت 7

مروری بر داستان سریال پایتخت؛ ازفصل اول تا فصل ششم

فصل اول پایتخت، سال ۱۳۹۰

سریال پایتخت 1

فصل اول سریال ماجرای خانواده "نقی معمولی" را روایت می‌کرد که تصمیم می‌گیرند از محل زندگی خود به تهران کوچ کنند. اما، هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه شده بودند. صاحب خانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شود، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آن‌ها پیش می‌آید مجبور می‌شوند مدتی را در کامیون ارسطو زندگی شان را سپری کنند.

فصل دوم پایتخت، سال ۱۳۹۲

سریال پایتخت 2

نقی در گنبد و گلدسته سازی کار می‌کرد و با کامیون ارسطو از طرف محل کارش، مسئول می‌شود یک گنبد و گلدسته را به روستایی در قشم ببرند. او با خانواده‌اش به همراه سرپرست بار راهی تهران شده بودند تا گنبد و گلدسته را به صاحبش که در خانه سالمندان زندگی می‌کند نشان داده و سپس به طرف مکان نصب بروند. در این بین اتفاقات بسیار جالبی از جمله مسابقه تلفنی، گیر افتادن در رستوران، بکسل کردن ماشین مسئولین شورا و عاشق شدن ارسطو افتاده بود.

فصل سوم پایتخت، سال ۱۳۹۳

پایتخت 3
ارسطو برای سومین بار عاشق شده‌است و قصد برپایی مراسم عروسی دارد. نقی که در حال ساخت خانه خود است، این مراسم را در همان خانه نیمه کاره برگزار می‌کند و تهیه شام مراسم را هم هما به عهده می‌گیرد. اوس موسی «معمار مشهدی ساختمان» به نقی اصرار می‌کند تا ستونی را وسط خانه نصب کند، ولی نقی قبول نمی‌کند. مراسم برگزار شده و بعد از شام هنگامی که همه مشغول رقص و پایکوبی در طبقه دوم هستند ساختمان فرو ریخته و همه مصدوم شده بودند. چند هفته از این ماجرا می‌گذرد و نقی به همراه خانواده خود در خانه خواهرش فهیمه سکونت دارد و با ارسطو قهر کرده است. بهبود "همسر فهیمه" که جنگل بان است به گفته خودش در راه نجات جان پلنگ مازندران از دست شکارچی‌ها با برخورد تیر به لگنش جان فدایی کرده و این قصه را همیشه با آب و تاب فراوان تعریف می‌کرد. نقی که چند وقتی است بیکار شده تصمیم می‌گیرد در مسابقات کشتی پیشکسوتان شرکت کند.

فصل چهارم پایتخت، سال ۱۳۹۴

پایتخت 4

هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع شده بودند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمایی مالزی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده تا کام ارسطو هر روز تلخ و تلخ‌تر شود. نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه "خواهر نقی" مجوز بگیرد، اما او این کار را خلاف قانون دانسته و هیچ رقمه زیر بار نمی‌رود. نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می‌شوند و شروع به ساخت خانه فهیمه به‌طور پنهانی، با آوردن مصالح از راه و بیراه می‌کنند. در این بین ماجرا‌هایی از جمله ازدواج بابا پنجعلی، دعوای نقی و هما، حضور بهبود در آفریقا اتفاق افتاده بود.

فصل پنجم پایتخت، سال ۱۳۹۷

سریال پایتخت 5
ارسطو ماشین شاسی بلند خریده و خانواده را برای خوردن هویج بستنی می‌برد، امّا در میانه راه ماشین چپ کرده و در آب افتاده بود. خانواده نقی معمولی بر سر این اتفاق صدمات شدیدی دیده بودند و نقی برای این موضوع رابطه‌اش را با ارسطو قطع می‌کند. او برای عوض شدن روحیه خانواده پس از این حادثه، آن‌ها را به ترکیه می‌برد. در میانه‌راه، نقی با ارسطو روبرو می‌شود و درگیری لفظی بین این دو رخ می‌دهد، اما پس از آن با هم آشتی می‌کنند. آن‌ها در کشور ترکیه سوار بر بالنشده بودند، مسئول هدایت بالن بر اثر مصرف مشروبات الکلی سکته کرده و می‌میرد. سپس بالن آن‌ها را به سمت سوریه و جبهه داعش می‌برد.

فصل ششم پایتخت، سال ۱۳۹۹

سریال پایتخت 6
قصه سریال "پایتخت ۶" با فوت بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد، اما ماجرا‌هایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بیقرار مبتلا بود. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود در فصل ششم دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده بود و به بازیکن فوتبال پیتر چک علاقه دارد و نقی معمولی هم سیاسی شده و راننده و محافظ شخصی نماینده مجلس شده بود. هما همسر نقی هم گوینده اخبار شده، ارسطو نیز با فردی به اسم کاووس ناخواسته وارد فروش موادمخدر شده و از ماشین نقی که راننده نماینده مجلس است برای جابجایی مواد استفاده کرده بود.

بازیگران و عوامل سریال "پایتخت"

از جمله بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی "پایتخت" می توان به "محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، مهران احمدی، نسرین نصرتی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی، آتیه جاوید، ابوالفضل رجبی، سمیرا حسن‌پور" اشاره کرد.
از دیگر عوامل پشت صحنه این سریال می توان به "تهیه‌کننده "الهام غفوری" ، تدوین‌گر "خشایار موحدیان"و "سعید سیاح"، فیلم‌بردار "امیر معقولی" و "فرشاد گل‌سفیدی" ، آهنگساز "آریا عظیمی نژاد" اشاره کرد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    سلام منو میشه بازیگر پایتخت کنید

    • ناشناس ارسالی در

      مگه الکی

    • نازنین ارسالی در

      باشه

    • به شما ربطی نداره ارسالی در

      سلام منم میخوام بازیگر بشم ههههههههههههههههههههه فقط شما نیستی که

  • عباس ارسالی در

    به نظر من باید سار ونیکا فرقانی اصل از این سریال حذف شوند و بازیگران جدید به جای این دو بیایند

    • ناشناس ارسالی در

      آره دقیقا مثل ماست میمونن حد اقل ماست یه خاصیتی داره اما اینا خاصیت ماست رو هم ندارن

  • عباس ارسالی در

    به نظر من باید سار ونیکا فرقانی اصل از این سریال حذف شوند و بازیگران جدید به جای این دو بیایند

  • sina ارسالی در

    تو رو خدا نسازیددددد

    • ناشناس ارسالی در

      سریال پایتخت عالیه

    • ناشناس ارسالی در

      میتونی نگاه نکنی

    • رضا ارسالی در

      تو دوست نداری نبین مجبورت نکردن بری بشینی پای تلویزیون نگا پایتخت کنی ما دوست داریم توی این اوضاع یک سریال طنز ببینیم الان توی ای فیلم فصل۳ در حال پخشه با اینکه ۲ بار هست که میبینم این سریال را تا اخر فصل ولی بازم دلم میخواد تکرارشو ببینم و اصلا تکرار شدنی هم برام نیست زر الکی نزن پخش نکنید الان انگار با این حرف تو دیگه نمیسارند

    • مهدی ارسالی در

      میتوانی نبیبنی .....

  • :) ارسالی در

    بیخیال دیگه الان کی دلش پایتخت میخواد؟؟؟

    • زینب ارسالی در

      تو دلت نمی خواد ساکت شو

    • zz ارسالی در

      دلت نمیخواد نگاه نکن کسی مجبورت نکرده

    • ناشناس ارسالی در

      کسی نظر تو رو نخواست

  • ناشناس ارسالی در

    اگه بازیگر می‌خواین من هستم

    • zz ارسالی در

      منم با خودت ببرررررررر

  • مهسا ارسالی در

    توروخدا این سریالو ۱۶یا۱۷سال دیگه بسازیدتوروخداااااااااااااااااااااااااایا۱۵سال دیگه

    • محراب ارسالی در

      چشم

    • ناشناس ارسالی در

      آره خیلی سریال خوبی هست ما یک سال انتظار می کشیدم تا نو روز بیاد پایتخت ببینیم

  • مهدیار مرادی ارسالی در

    سلام من مهدیار هستم لطفا اگر برای ساخت پایتخت ۷ بازیگر نوجوان ۱۳ساله میخواستین بنده در خدمتم

    • جمشیدی ازبیرجند ارسالی در

      نه خیرم همه بازیگران پایتخت حضورداشته باشن همه تنابنده وساراونیکاکه بایدباشن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چشم چای مهمون باشین

  • ناشناس ارسالی در

    محسن تنابنده نباشه فایده ای نداره

    • رضا ارسالی در

      اره دیگه ما فقط به اون میخندیم و ارسطو نقش اولن و بازی شون خوب و طنز

  • علی ارسالی در

    الی

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا رحمت و سارا و نیکا و رحمان و رحیم رو حذف کنید . بازیگر بهروز هم عوض کنید خیلی لوسه

    • مهدی ارسالی در

      باشه حتما بهشون میگم

    • متین ارسالی در

      یک دفعه بگو همه رو عوض کنید دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    این دوتادخترچه فایده ایی دارن واقعا

  • علیرضا ارسالی در

    خیلی خوشحال شدم

  • سوگل ارسالی در

    این سریال واقعا عالیه و ازتون خواهش میکنم که پخشش کنید. ممنون میشم. اما بدون بهتاش فیلمه هیچه

  • سوگل ارسالی در

    این سریال واقعا عالیه و ازتون خواهش میکنم که پخشش کنید. ممنون میشم. اما بدون بهتاش فیلمه هیچه

  • ناشناس ارسالی در

    سریال پایتخت یک از سریال های عالیه تلویزیونه
    وخیلی خوبه که فصل ۷ این سریال برای نوروز ۱۴۰۰ آماده و پخش بشه
    من از صمیم قلب از تمام عوامل این سریال بسیار عالی تشکر می کنم

    • فروزان ارسالی در

      فیلم بدون بازیگر معروف تنابنده جذابیت ندارد

  • Sina ارسالی در

    بسازید حتماً من عاشق سریال پایتخت هستم پایتخت سریالی طنز و‌زیبا است❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • محراب ارسالی در

      چشم حتما میسازیمش

    • جمشیدی ازبیرجند ارسالی در

      شمامگه میخواهیدبسازیدکه میگسدچشم میسازم

  • H ارسالی در

    از نظر من بازد یک سری از عوامل کنار برن مثل اون دوقلو ها چون علاوه بر هزینه سفر شان به ایران کم رنگ بودن دیالوگ هایشان نیز به چشم می خورد و بیشتر هزینه الکی می باشد و به جای این هزینه الکی کارگردان می تواند اون هزینه را برای رفع مشکلات داستان استفاده نماید با تشکر

    • Sahar ارسالی در

      لیموزین نقی از سارا و نکا بیشتر نقش داشت

  • H ارسالی در

    از نظر من بازد یک سری از عوامل کنار برن مثل اون دوقلو ها چون علاوه بر هزینه سفر شان به ایران کم رنگ بودن دیالوگ هایشان نیز به چشم می خورد و بیشتر هزینه الکی می باشد و به جای این هزینه الکی کارگردان می تواند اون هزینه را برای رفع مشکلات داستان استفاده نماید با تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    عالیییی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی مزخرفش کردن اینهمه پوول حیف بیت المال

    • فرهاد ارسالی در

      سلام من خیلی بازیگری رو دوست دارم تورو خدا من روتو پایتخت هفت راه بدید خونمون هم دماوند ه از تون خواهش میکنم

  • محمد باقر ارسالی در

    عزیزان بازیگران جوان‌ 20 ساله خواستین من هستم

  • رسول ارسالی در

    مممنون میشم سریال پایتخت رو ادامه بدیدولطفا بازیگران رو عوض نکنیددر ضمن آقای تنابنده نباشه که به درد نمیخوره

  • ناشناس ارسالی در

    قبول کنیم پایتخت شیش بد بود ولی میتونن پایتخت هفت رو خوب درست کنن

  • ReXeR ارسالی در

    اون موقع که کرونا تو ایران کم بود،نتونستن دو تا قسمت آخر رو جور کنن،الان میخوان یه فصل جدید درست کنن

    • زهرا ارسالی در

      اون موقع همه جوگیر کرونا بودن بعدا واکسنش تا فروردین ۱۰۰ دذ صد میاد چون تو کشور های دیگه داره پخش میشه

  • طیبه ارسالی در

    خیلی بد است

  • Dorsa ارسالی در

    سارا نیکا واقعا چیکار میکنن اصلا بود و نبودشون هیچ فرقی نداره بیشتر برای دستور گرفتن هستن

    • سینا ارسالی در

      نبین مجبوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • .... ارسالی در

    عالللللییییییییی حتما پخش کنید از نظر من بازیزگر بهروز رو حزف کنید

  • حسین شرفی ارسالی در

    محسن تنابنده بهترین بازیگر کمدی است که دیده ام خواهشا توی پایتخت باشه

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم این حرفیه که میخواستم

  • عنایتی از ساوه ارسالی در

    اقای تنابنده سلام لطفا بهبود با دست بی قرار سوار ماشین میشه و تصادف میکنه فوت میکنه بعدا رحمت از همسرش جدا میشه و دوباره از فهیمه خواستگاری میکنه و کنار هم قرار گرفتن رحمت و بهتاش خیلی جالبه و از طرفی فهیمه دوباره به اون تیپ با کلاس بر می گرده خیلی این ماجرا بهتره

  • ارشیا ارسالی در

    سلام اگر بازیگر به جای پسر فهیمه میخواهید من هستم

    • فرهاد ارسالی در

      تو رو خدا من رو تو پایتخت هفت راه بدید شما بازیگری رو خواب میبینم

  • علی وحسن بانیدری ارسالی در

    من و برادرم دوقلو هستیم.
    وتهران هستیم.
    اگر بازیگر خواستین میتونیم در سریال پایتخت ۷شرکت کنیم.

  • علی وحسن بانیدری ارسالی در

    من و برادرم حسن دوقلو هستیم.
    اگر تمایل دارید.
    ما درنقش نیکا وسارا فرقانی در سریال پایتخت ۷شرکت کنیم.
    ممنون .

  • فاطمه کریمی ارسالی در

    بازیگر نمیخواید برای این فصل من و خواهرم ۱۳.۱۲سال

  • ناشناس ارسالی در

    حذف کردن سارا و نیکا کاری غیر اخلاقی است و آنها 11 سال با عوامل پایتخت بزرگ شده آند.
    باید چشم پوشی کرد و فرصتی مجدد برای بار آخر به آنها داد برای سارا و نیکا فرقانی اصل نه بلکه برای ماندگاری پایتخت و پایتختی ها.
    درخواست محسن تنابنده طمع است و نیز باید مقداری خود پسندی خود را کاهش دهد.


    با سپاس از زحمات عوامل دلسوز و زحمت کش پایتخت که در این ایام ما را یاری نمودند و همچنان کنار مردم باقی مانده اند

  • .zz ارسالی در

    سریال پایتخت بهترین سریال تلویزیونی است لطفا بقیه فصل هایش را درست کنند باتشکر از عوامل سریال پایتخت

    • ناشناس ارسالی در

      اره راست میگه ای کاش تا پایتخت ۹۰۰ درست کنن

  • محمد رضا ارسالی در

    همون بهتر که اصلا نسازید چون این فیلم ستوناشو از دست داده مثل یک خونه که بدون ستون میریزه این فیلم بدون سارانیکا مثل هونه ایی میمونه که ریخته و نمیشه کاریش کرد

  • مليكا كوليوند ارسالی در

    سلام من مليكا هستم و من خيلي خيلي دوست دارم بازيگر بشم لطفا من را بازيگر پايتخت كنين ممنون

  • ت ارسالی در

    هر کی میگه سارا نیکا بغد بازی میکنن نگاه نکنه مجبوری در کار نیست

  • امیرعلی ارسالی در

    سلام فیلم پایتخت عالیه و اینکه دوست دارم این فیلم تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال ادامه داشته باشه و تمام نشه و اینکه همه‌ی بازیگر ها عالین و اگر پژمان جمشیدی رو اضافه کنید خیلی عالی میشه و ممنون از سریال خوبتون

  • ناشناس ارسالی در

    آقای سیروس مقدم عزیز واقعاازساخت سریال بینظیرپایتخت ازشماکارگردان توانمندکمال تشکررادارم

  • بازیگر ارسالی در

    سلام من یه دخترم ۱۳ سالمه و بازیگر تئاتر هستم اگه برای تلویزیون بازیگر خواستید من میتونمص

  • سجاد ارسالی در

    اینارو ببین پاین اومدن گپ درست کردن آقا گفت نظر بدین نگفتن بیاید چت کنیین

  • نازنین ارسالی در

    خیلی خوبه ولی کاش سارا نیکا حذف نمیشدند

  • نازنین ارسالی در

    خیلی خوبه ولی کاش سارا نیکا حذف نمیشدند

  • احمد صالحی ارسالی در

    چطور اعلام می کنند بازیگر می خوان؟

  • فرهاد ارسالی در

    سلام من فرهاد مجیدی من خیلی دوست دارم بازیگر سریال پایتخت هفت باشم تو رو خدا من را بازیگر کنید شبا بازیگری رو خواب می بینم کمکم کنید

  • معین ارسالی در

    پایتخت ۷ باید ساخته بشه

    • علی نظریان ارسالی در

      صد درصد

  • علی نظریان ارسالی در

    به نظر بنده برای پایتخت هفت سارا و نیکا حذف نشن به جاش مثلا تو داستان جدید مثلا گفته بشه که رفتا خارج برای تحصیل و دانشگاه و به صورت تصویری با هما و نقی و بقیه صبحبت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید