قتل مرد جوان در جشن تولد

یکی از طرفین دعوا در تماس با برادر کوچک‌ترش از او خواست برای دعوا به محل قرار بیاید که برادر کوچک‌تر نیز با یک کارد بزرگ خود را به محل رساند. دقایقی بعد از رسیدن برادر ۱۶‌ساله به محل، او ناگهان کارد آشپزخانه را به شکم مقتول وارد کرد و متواری شد.

کد خبر : ۸۸۶۷۵
بازدید : ۱۰۶۰۴
پسری ۱۶ ساله در حمایت از برادر خود وارد یک درگیری شد و دست به قتل زد. شامگاه چهارشنبه گذشته وقوع یک قتل به مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اطلاع داده شد که در پی آن مأموران با حضور در محل اقدام به بررسی صحنه جرم و پیگیری‌های بعدی کردند. مقتول جوانی ۲۳‌ساله بود که در پی وارد‌شدن ضربه چاقو به شکم دچار خونریزی شدید شده و جان خود را از دست داده بود.

مأموران با هماهنگی بازپرس کشیک قتل تحقیقات خود را آغاز کردند و در جریان آن متوجه شدند این نزاع پس از یک مراسم تولد در همان محدوده رخ داده است. مأموران با کسب اطلاعات بیشتر در کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم به قتل را که جوانی حدودا ۱۶‌ساله است، پیدا و او را در عملیاتی دستگیر کردند. این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد.

طبق اعتراف متهم و شهود، برادر قاتل و مقتول در یک مراسم تولد در محدوده تهرانپارس حضور داشتند، اما در میانه مراسم با هم درگیر شدند که این درگیری با وساطت دیگر افراد به پایان رسید؛ اما در پایان مراسم این دو نفر برای هم خط‌ونشان کشیدند و یکی از طرفین دعوا در تماس با برادر کوچک‌ترش از او خواست برای دعوا به محل قرار بیاید که برادر کوچک‌تر نیز با یک کارد بزرگ خود را به محل رساند. دقایقی بعد از رسیدن برادر ۱۶‌ساله به محل، او ناگهان کارد آشپزخانه را به شکم مقتول وارد کرد و متواری شد.

به گفته سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ پرونده این فرد برای بررسی به دادسرای ویژه جرائم اطفال ارجاع داده شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید