مرگ؛ هدیه بابانوئل در سال ۲۰۲۰

مرگ؛ هدیه بابانوئل در سال ۲۰۲۰

مقام‌های ایالت جورجیا پس از آنکه متوجه بروز این بیماری در یمان کودکان شدند، ۵۰ نفر از آن‌ها را که با بابانوئل و مامانوئل ملاقات داشتند به قرنطینه ۱۴ روزه فرستادند.

کد خبر : ۸۸۸۲۱
بازدید : ۵۷۸۹
مرگ؛ هدیه بابانوئل در سال ۲۰۲۰
تاریخ گواهی خواهد داد که بابانوئل در سال ۲۰۲۰، مانند همیشه برای کودکان و بزرگسالان هدایای کریسمس نیاورد، بلکه همانطور که در چندین نقطه دنیا اتفاق افتاد، بیماری کرونا را برای آن‌ها به ارمغان آورد. در بلژیک، ۱۸ نفر از ساکنان یک خانه سالمندان جان خود را به دلیل ملاقات سرزده با بابانوئل از دست دادند.

روزنامه «دیلی میل» گزارش داد که دعوتی که هر سال برای حضور افرادی با پوشش بابانوئل در یک خانه سالمندان در شهر آنتروپ بلژیک انجام می‌شد، در سال ۲۰۲۰ به قیمت آلودگی ۱۲۱ نفر از سالمندان این مرکز و ۳۶ نفر از پرستل آنجا شد. همانطور که اشاره شده ۱۸ نفر از این ۱۲۱ سالمند نیز تا کنون جانشان را از دست داده‌اند.

انتشار عکسی از حضور بابانوئل در این خانه سالمندان در شبکه‌های اجتماعی از همان ابتدا انگشت اتهام را به سمت آن‌ها نشانه برد. بعدتر مشخص شد فردی که لباس بابانوئل برتن داشته بیمار بوده و ویروس کرونا را به کارکنان و ساکنان آنجا منتقل کرده است.

در ایالت جورجیا آمریکا نیز «بابانوئل» و همسرش، «ماما نوئل» تاکنون سبب بروز بیماری کووید۱۹ در میان ده‌ها کودک شده‌اند. آن‌ها نیز از اینکه به کرونا مبتلا هستند اطلاع نداشتند. مقام‌های ایالت جورجیا پس از آنکه متوجه بروز این بیماری در یمان کودکان شدند، ۵۰ نفر از آن‌ها را که با بابانوئل و مامانوئل ملاقات داشتند به قرنطینه ۱۴ روزه فرستادند.
منبع: اينديپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید