مادری که پس از ۳۰ سال پیدا شد

در سال ۱۹۹۱ برای گذراندن تعطیلات از بورنموث به مصر رفته بوده است. او سپس به قبرس رفت و در آنجا در اثر تصادفی به کُما رفت و پس از آن هم دیگر از زندگی گذشته‌اش چیزی به یاد نمی‌آورد.

کد خبر : ۸۸۸۲۴
بازدید : ۶۷۹۹
زنی که حدود سی سال پیش و بعد از رفتن به کُما در پی تصادفی گم شده بود، به آغوش خانواده‌اش برگشت. فرزندان لی-تریسی مایلی ۵۴ ساله، از تابستان ۱۹۹۱ که او از بورنموث در انگلستان برای زندگی به قبرس رفت، دیگر ندیده بودندش.

سرانجام، پس از آن که فرزندان خانم مایلی موفق نشدند پیدایش کنند و خبر‌های مختلفی در گذر سالیان درباره او شنیدند، کریگ، پسرش، در دسامبر ۲۰۱۹ مفقود شدن او را به پلیس دورست گزارش داد. در پی تحقیقاتی با کمک سازمان بازنشستگی، مشخص شد که خانم مایلی در سال ۲۰۰۳ در لندن زندگی می‌کرد، اما از آن پس دیگر ردی از او وجود نداشت.

پلیس با انجام تحقیقات بیشتر متوجه شد که خانم مایلی در سال ۲۰۰۴ به ایالات متحده آمریکا رفته است و شاید مقیم ایالت آریزونا باشد. مقامات آمریکایی نشانی خانم مایلی را جست‌وجو کردند و در اکتبر امسال مشخص شد که او صحیح و سالم در همان‌جا زندگی می‌کند.

طبق تحقیقات پلیس مشخص شد که او در سال ۱۹۹۱ برای گذراندن تعطیلات از بورنموث به مصر رفته بوده است. او سپس به قبرس رفت و در آنجا در اثر تصادفی به کُما رفت و پس از آن هم دیگر از زندگی گذشته‌اش چیزی به یاد نمی‌آورد.

سرانجام خانم مایلی برای یافتن خانواده‌اش راهی ایالات متحده آمریکا شد، اما تلاش او به شکست انجامید، زیرا آنان بار‌ها محل زندگی‌شان را تغییر داده بودند.

کریگ، پسر خانم مایلی، می‌گوید: «عملکرد پلیس دورست در سراسر این ماجرا عالی بود. وقتی که سراغشان رفتم، حدود ۳۰ سال بود که نه مادرمان را دیده بودیم و نه خبری از او داشتیم و خیلی نگران وضعیت سلامت او بودیم. پلیس پرونده را در دست گرفت و ماموران یک دم از جست‌وجو دست برنداشتند.
همه سرنخ‌ها را بررسی کردند و دائم و مرتب، حتی در دوران قرنطینه، تازه‌ترین یافته‌ها را به من خبر می‌دادند. خیلی حرفه‌ای بودند و واقعاً با من و خانواده‌ام همدلی داشتند. سال‌های سال جست‌وجو می‌کردم و حتی برای یافتن مادرم سراغ خبرنگاران تلویزیون هم رفتم. من و خانواده‌ام سپاسگزار تمام پلیس‌هایی هستیم که به ما کمک کردند و بهترین آرزو‌ها را برای آن‌ها داریم.»

کریستینا سامونز، خواهر کریگ، هم می‌گوید: «نمی‌دانم چطور نهایت تشکرم را از کسانی بیان کنم که در پیدا کردن مادرم زحمت کشیدند و باعث شدند تا خانواده‌ای دوباره گرد هم آیند. بعد از سال‌ها جست‌وجو دیگر داشتم از یافتن مادرم ناامید می‌شدم.
برای همین از زحمات پلیس دورست برای یافتن مادرم واقعاً سپاسگزارم. بدون مادرم با هزار گرفتاری بزرگ شدم و بعد هم که خودم صاحب چهار فرزند شدم. الان فرزندانم صاحب مادربزرگ شده‌اند. از هم جدا افتاده‌ایم و نمی‌توانیم همدیگر را ببینیم، ولی امیدمان را از دست نداده‌ایم.
دارم پول جمع می‌کنم به امید آن که سرانجام این جدایی تمام شود. چشم به راه در آغوش کشیدن مادرم، برادرم و خواهرم هستم و این که مادرم هم نوه‌هایش را ببیند؛ بنابراین بار دیگر از پلیس دورست یک دنیا تشکر می‌کنم، چون به ما امید و آینده‌ای تازه دادند.»

وین سیمور، بازرس پلیس دورست، می‌گوید: «واقعاً خوشحالم که تحقیقات ما باعث شد مادری بعد از حدود ۳۰ سال به آغوش فرزندانش باز گردد.»

او افزود: «ما تحقیقات مفصل و گسترده‌ای با همکاری چندین نهاد انجام دادیم و از تمام کسانی که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. با چالش‌های متعددی مواجه شدیم، اما دلسرد نشدیم و همیشه مسیر جدیدی در تحقیقات پیدا می‌کردیم که خوشبختانه در نهایت توانستیم لی-تریسی را پیدا کنیم.»
منبع: اينديپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید