رشد ۸۰۰ درصدی بهای بیت‌کوین در ۱۰ ماه

رشد ۸۰۰ درصدی بهای بیت‌کوین در ۱۰ ماه

رشد بیت کوین همچنین سبب شده تا پی‌پال نیز که شبکه خود را به روی ارز‌های دیجیتال بازکرده، به سمت تبدیل‌شدن به شبکه اصلی معاملات حرکت کند.

کد خبر : ۸۹۰۴۷
بازدید : ۵۳۰۲
رشد ۸۰۰ درصدی بهای بیت‌کوین در ۱۰ ماه
بیت کوین که روز یکشنبه در آسیا ۳۴۸۰۰ دلار معامله شده بود، امروز به ۳۳۳۶۵ دلار رسید
درحالی‌که بسیاری از سرمایه‌گذاران همچنان معتقدند که ارز‌های دیجیتال در حال تبدیل‌شدن به جریان اصلی مبادلات مالی هستند، بیت کوین که روز یکشنبه در آسیا ۳۴۸۰۰ دلار معامله شده بود، امروز به ۳۳۳۶۵ دلار رسید.

آخرین نقطه عطف محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده در جهان کمتر، سه هفته پس از آنکه روز ۱۶ دسامبر برای اولین‌بار از مرز ۲۰،۰۰۰ دلار عبور کرد، از اواسط ماه مارس گذشته تا امروز، بهای آن حدود ۸۰۰ درصد افزایش یافته است.

با محدود شدن عرضه بیت کوین به ۲۱ میلیون، برخی آن را راهکاری برای جلوگیری از تورم می‌دانند. زیرا دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در دوران شیوع کرونا، مانند طلا به آن به‌عنوان یک پشتوانه اقتصادی نگاه می‌کنند. این موضوع به دلیل نگرانی‌ها از کاهش ارزش دلار رخ داده است.


به گزارش رویترز، رشد بیت کوین همچنین سبب شده تا پی‌پال نیز که شبکه خود را به روی ارز‌های دیجیتال بازکرده، به سمت تبدیل‌شدن به شبکه اصلی معاملات حرکت کند. این پتانسیل توجه بسیاری از سرمایه‌داران که نگران حفظ ارزش دارایی‌های خود هستند را نیز جلب کرده است.

دیو چاپمن، مدیر اجرایی شرکت دارایی‌های دیجیتال گروه بی سی (BC Group) مستقر در هنگ‌کنگ، گفت: «در حال حاضر که سرمایه‌داران همچنان از راه دور و از خانه به تجارت می‌پردازند، رقابت نیز افزایش یافته است.»

بیت کوین در صرافی‌های متعددی معامله می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها کوین‌بیس (Coinbase) است که آماده می‌شود تا وارد بازار سهام شود. در این صورت، اولین ارز بزرگ رمزنگاری ایالات متحده در وال استریت ارائه می‌شود.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید