پردیس احمدیه و ماجرای سانسور شدن صحبت‌هایش در دورهمی

پردیس احمدیه و ماجرای سانسور شدن صحبت‌هایش در دورهمی

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته (سنتور)، نوازندگی ساز ایرانی است. او بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم مقلد شیطان در سال ۱۳۸۶، آغاز کرد. احمدیه به تازگی به خاطر حضورش در برنامه دورهمی و بعدسانسور بخشی از صحبت‌هایش در شبکه های اجتماعی پررنگ شده است.

کد خبر : ۸۹۳۴۴
بازدید : ۶۱۸۶
پردیس احمدیه کیست
فرادید | پردیس احمدیه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که هفدهم دی ماه مهمان برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری بود. طی گفت و گویی که او با مدیری داشت، از بی علاقه بودن خود نسبت به بازی در تلویزیون صحبت کرده بود که این بخش از گفت وگوی وی سانسور شد.

به گزارش فرادید، این بازیگر جوان دو روز پس از بخش این برنامه، در واکنش به حذف صحبت هایش در تلویزیون، با انتشار یک استوری با برچسب #سانسور در صفحه اینستاگرام خود سخنان اش را یادآور شد. به نوشته احمدیه: «آقای مدیری که پرسیدند تو تلویزیون دوست داری فعالیت داشته باشی، خیلی قاطعانه گفتم نه. از این به بعد هم تا آخر عمر با همین نه ادامه خواهم داد.»



پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته (سنتور)، نوازندگی ساز ایرانی است. او بازیگری را با نقش آفرینی در «فیلم مقلد شیطان» در سال ۱۳۸۶، آغاز کرد. احمدیه با بازی در فیلم «لاک قرمز» که عهده دار نقش اول این فیلم بود، تواست بین فعالان عرصه هنر به شهرت دست یابد.

بازیگر مقلد شیطان، در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶، به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم «لاک قرمز» انتخاب شد. علاوه بر آن، پردیس احمدیه نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شده بود.

پردیس احمدیه در دورهمی

گفت و گوی پردیس احمدیه در برنامه دورهمی

پردیس احمدیه که چندی پیش مهمان برنامه دورهمی بود درباره ماجرای وارد شدن اش به عرصه بازیگری گفت: «خیلی اتفاقی وارد حرفه بازیگری شدم؛ انگار در سرنوشتم بود که بازیگر شوم. من در ۷ سالگی تیزر بازی کردم و در ۱۵ سالگی فیلم سینمایی «مقلد شیطان» را کار کردم.»

او خاطرنشان کرد: «اصلاً به فکر بازیگری نبودم و فقط موسیقی را از بچگی ادامه داد ام. بعد از مدتی، به طور اتفاقی یک نفر من را برای حضور در یک تله فیلم معرفی کرد؛ سپس برای حضور در فیلم سینمایی آقای علیرضا داودنژاد دعوت به کار شدم و به کار حرف‌های بازیگری ادامه دادم.»

به گفته احمدیه، او سنتور را از دوران راهنمایی آغاز کرد و با علاقه این کار را ادامه میداد و یکی از دلایلی که برای فیلم لامینور داریوش مهرجویی انتخاب شد تسلط این نوازنده وبازیگر به موسیقی بوده است. پردیس احمدیه بازیگری را علت دور شدنش از موسیقی میدان، چرا که با وجود حضور در گروه کنسرت، اما این روز‌ها کمتر به سراغ نوازندگی میرود.

مهران مدیری به نقش آفرینی احمدیه در فیلم لاک قرمز اشاره کرد و این بازیگر جوان عنوان کرده بود که در این فیلم، بازیگر نقش اصلی بوده و جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره شهر دریافت کرده است.
سانسور صحبت های پردیس احمدیه

پردیس احمدیه درباره ایفای نقش اش در فیلم لاک قرمز گفته بود: «این اولین بار بود که نقش اصلی بازی میکردم و در ۲۴ سالگی نقش دختر ۱۶ ساله را بازی کردم و چالش‌های خاص خودش را داشت و ادای دین به دخترانی بود که در سن پایین مجبور میشوند زندگی را بچرخانند.»

بازیگر فیلم خانه دختر با اشاره به خصوصیات اخلاقی اش اعلام کرد که با خانواده و دوستان خود خیلی راحت است و رفتار جدی ندارد. اما سرکار در ابتدا خیلی جدی بوده تا اینکه صمیمیت خاص ایجاد شود. در این میان مهران مدیری باری دیگر به ماجرای دمدمی بودن احمدیه اشاره کرد.

بااین حال، پردیس احمدیه درباره دغدغه‌هایی که در زندگی اش دارد گفته بود: «اعتقاد دارم اگر رفاه داشته باشیم، میتوانیم بقیه چیز‌ها را تا حدی کنترل کنیم. دغدغه امروز من بیشتر از هر زمان دیگر، معاش است؛ چرا که بیکار هستم. البته یکسری پیام‌ها به ما میرسد که شما بازیگر هستید و مشکلی ندارید، اما چه کسی از زندگی ما خبر دارد؟!»

او افزود: «من ازدواج نکرده ام؛ اما اولین ملاک من برای ازدواج این است که طرف مقابلم سختی کشیده باشد؛ چون خودم در زندگی با سختی بزرگ شدم. اگر با کسی ازدواج کنم که در زندگی اش سختی نکشیده باشد، از حرف‌های من چیزی متوجه نمیشود. از طرفی دوست دارم طرف مقابلم برای خودش تلاش کرده باشد و در جایگاه درستی ایستاده باشد؛ البته قیافه هم برای من مهم است، قدش هم بلند نباشد. چون دوست ندارم»

باین بازیگر سینما وتلویزیون درباره مشوق خود در عرصه بازیگری بیان کرد: «پدرم خیلی مشوق من بود و مادرم هم از طرفداران هنر است که نقاشی و معرق کاری میکند و همیشه من را به سمت هنر سوق میدادند و من دو خواهر دارم که خواهر بزرگ ترم به هنر علاقه ندارد، اما خواهر کوچکترم که الان ۱۰ سال دارد به این حرفه علاقه دارد، اما من دوست ندارم که بازیگر شود، چون این حرفه خیلی سخت و ترسناک است و دوست ندارم که او سختی‌هایی که من کشیده ام را تجربه کند.»

در ادامه برنامه دورهمی، مهران مدیری طبق روال همیشگی این برنامه از پردیس احمدیه با گوی معروف دورهمی تست بازیگری گرفته بود. او از این هنرمند جوان سوالات کوتاهی نیز پرسید. در انتهای برنامه دورهمی این پردیس احمدیه از مردم خواست ه بود که با هم همدل باشند و هوای همدیگر را در همه جا داشته باشند.

پردیس احمدیه کیست و ماجرای سانسور گفت و گویش چیست؟ فعالیت‌های پردیس احمدیه

از جمله فیلم‌هایی که پردیس احمدیه در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، میتوان به «مقلد شیطان» به کارگردانی افشین صادقی؛ «کلاس هنرپیشگی» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد؛ «دلم میخواد» به کارگردانی بهمن فرمانآرا؛ «تگرگ و آفتاب» به کارگردانی رضا کریمی؛ «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاهحسینی؛ «لاک قرمز» به کارگردانی جمال سیدحاتمی؛ «خفهگی» به کارگردانی فریدون جیرانی؛ «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران؛ «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف؛ «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان و «لامینور» به کارگردنی داریوش مهرجویی، اشاره کرد
۰
نظرات بینندگان
  • ملیحه ارسالی در

    اونجایی که گفت قدبلند نمیخوام و خوشم نمیاد گل گفت منم مرد قدبلند دوست ندارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید