ماجرای حمله قلبی حامد زمانی چیست؟

ماجرای حمله قلبی حامد زمانی چیست؟

محمدرضا قرقانی برادر زن حامد زمانی، درباره موضوع حمله قلبی و وضعیت جسمانی او گفته که «این هنرمند هفدهم دی ماه دچار حمله و شوک عصبی شد و با ظهور علائمی، چون تنگی نفس، وضعیت او در منزل قابل کنترل نبود. حامد زمانی در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و رو به بهبود است؛ اما حمله قلبی واقعیت داشته است و نمی‌توان آن را تکذیب کرد.»

کد خبر : ۸۹۳۹۱
بازدید : ۱۴۱۲۳
ماجرای حمله قلبی حامد زمانی چیست؟
فرادید | روز گذشته بود که یک خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصویری خبر داد که «حامد زمانی» خواننده موسیقی پاپ که بیشتر آثارش مربوط به حوزه انقلاب اسلامی است، به علت حمله قلبی در بیمارستان بستری شده است. اما برخی معتقدند که این مسئله صحت ندارد و این تصاویر بیشتر برای جلب توجه است.

به گزارش فرادید؛ روز گذشته بود که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصویری در توئیتر خود نوشت: «خواننده «مرگ بر آمریکا» ‎حامد زمانی به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد. او که مدت هاست مورد غضب جناح راست تندروی ایران است پس از کشف ‎وافور در وسایل همراهانش در فرودگاه در لیست سیاهِ بایکوت خبرگزاری‌های راستی است.»

بابازاده گفته که عکس را مدیر برنامه «حامد زمانی» برای او ارسال کرده است.

طولی نکشید که این تصویر میان کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای دست به دست شد و واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. در این میان، اما باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به نقل از نزدیکان حامد زمانی مدعی شد که خبر حمله قلبی او صحت ندارد.

این خبرگزاری نوشت که حمله قلبی در کار نبوده است و حامد زمانی به دلیل پاره‌ای مشکلات، به درمانگاه مراجعه کرد و خیلی زود هم مرخص شده است.

محمدرضا قرقانی برادر زن حامد زمانی نیز، درباره وضعیت جسمانی او گفته که «این هنرمند هفدهم دی ماه دچار حمله و شوک عصبی شد و با ظهور علائمی، چون تنگی نفس، وضعیت او در منزل قابل کنترل نبود. حامد زمانی در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و رو به بهبود است؛ اما حمله قلبی واقعیت داشته است و نمی‌توان آن را تکذیب کرد.»

با این وجود حامد زمانی تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده است. اوکه سال‌ها در عرصه موسیقی فعالیت کرده اکنون مدتی است در این حوزه فعالیتی ندارد.
ماجرای حمله قلبی حامد زمانی چیست؟

بیوگرافی حامد زمانی

حامد زمانی خواننده پاپ و سیاسی خوان در ۲۱ فروردین ۱۳۶۷، میمه استان اصفهان به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. پدرش معلم بازنشسته و مادرش خانه دار است.

او از دوران کودکی شروع به قرائت قرآن کرده و از سن ۷ سالگی و در پی کشف استعداد حامد زمانی در زمینه خوانندگی و آواز توسط پدرش، در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کرد و دوره آواز سنتی را گذراند. اما او در ادامه به موسیقی پاپ روی آورد. حامد زمانی در کلاس‌های موسیقی سنتی استاد طباطبایی، از شاگردان مرحوم استاد تاج اصفهانی؛ در شهر اصفهان شرکت کرد و دوره آواز سنتی را نزد ایشان گذراند.

حامد زمانی در اولین کنگره بین‌المللی امام هادی با ترانه «حضرت ماه» برگزیده این جشنواره شناخته شد. او همچنین در اولین جشنواره موسیقی ضد آمریکایی طبس که در سفارت سابق ایالات متحده آمریکا در تهران برگزار شد با ترانه «تحریم» نفر برگزیده بخش ترانه شد.

در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ترانه‌ای از حامد زمانی به نام «مرگ بر آمریکا» در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد. این ترانه با شعر محمدمهدی سیار و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده‌بود.

واشنگتن پست به نقل از آسوشیتد پرس در این‌باره نوشت: «تندرو‌ها در ایران به امید آن که میزان خشم را در جریان مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های غربی بالا ببرند، در مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران از دو ترانه «مرگ بر آمریکا» رونمایی کردند. این ترانه‌ها در روز شنبه، پیش از تظاهرات گسترده و از پیش برنامه‌ریزی شده روز دوشنبه که به مناسبت سالگرد اشغال سفارت آمریکا در سال ۱۹۷۹ ترتیب داده شده‌بود، اجرا شدند.»
ماجرای حمله قلبی حامد زمانی چیست؟

آخرین حواشی حامد زمانی

اوایل مردادماه سال گذشته بود که حامد زمانی و یک از همراهانش در فرودگاه مهرآباد تهران بازداشت شد. نیروی انتظامی علت بازداشت فرد همراه زمانی را «حمل ادوات ممنوعه» عنوان کرد و رسانه‌ها عنوان کردند منظور از ادوات ممنوعه «وافور» بوده‌است.

همچنین فیلمی نیز از درگیری زمانی با مأموران فرودگاه در اینترنت دست به دست شد؛ تلفن همراه زمانی نیز بابت تلاشش برای فیلم‌برداری از مأموران فرودگاه ضبط شده و خود او نیز بازداشت شد. مدیر برنامه‌های زمانی علت ذکر شده برای بازداشت یعنی حمل وافور را تکذیب نمود، اما خبر بازداشت توسط رسانه‌های رسمی مورد تأیید قرار گرفت.

حسن مهری رئیس پلیس وقت فرودگاه‌های کشور دربارهٔ حمله پلیس اعلام کرد هیچ‌گونه درگیری میان پلیس و حامد زمانی رخ نداده‌است همچنین او عنوان کرد که وی اقدام به فیلم‌برداری غیرقانونی از اقدامات پلیس فرودگاه کرد که باعث ضبط تلفن همراه وی توسط پلیس گردید.

اما حامد زمانی در مصاحبه با تی‌وی پلاس اعلام کرد که مأموران با شوکر به من حمله کرده‌اند.

البته این ادعای حامد زمانی از سوی نیروی انتظامی تکذیب شد.
۰
نظرات بینندگان
  • محمدی ارسالی در

    خیلی دوسش دارم
    امیدوارم ک هر مشکلی داره حل بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید