هواشناسی ایران ۹۹/۱۰/۲۴

هواشناسی ایران  ۹۹/۱۰/۲۴

روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، خوزستان و البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی شده است.

کد خبر : ۸۹۴۳۷
بازدید : ۶۲۶۲
پیش بینی بارش برف و باران
فرادید | بر اساس نقشه‌های هواشناسی و بر اساس گزارش سازمان هواشناسی ایران در دو روز آینده شاهد جوی پایدار در اکثر مناطق کشور خواهیم بود که این باعث افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا در برخی شهر‌ها و مراکز استان‌ها خواهد شد.

به گزارش فرادید از روز پنج شنبه در استان‌های غربی و شمال غربی کشور با وزش باد ازمیزان آلودگی هوا کاسته خواهد شد. روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، خوزستان و البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی شده است.



در روز‌های شنبه و یکشنبه بارش‌ها در جنوب غرب ادامه خواهد داشت و فردا و روز جمعه وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی شده که وقوع بهمن در ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز دور از انتظار نیست.

روز جمعه همچنین در خراسان شمالی و رضوی و سمنان وزش باد شدید رخ خواهد داد و پنجشنبه و جمعه غرب سواحل خزر متلاطم و مواج خواهد شد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز کمی ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه بالای صفر خواهد بود و از فردا وزش باد موجب اتمام آلودگی در پایتخت می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید