نرخ دلار، یورو و قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۴ دی ۱۳۹۹

نرخ دلار، یورو و قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۴ دی ۱۳۹۹

سکه طرح جدید با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با ارزش ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزارتومان فروخته شده است، که نسبت به روز کاری گذشت تغییر چندانی نداشته است. همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۵۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۳۴۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۱۹۰ تومان معامله می‌کنند.

کد خبر : ۸۹۴۴۴
بازدید : ۶۰۴۷
قیمت دلار
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با تغییری اندک نسبت به روز کاری گذشته به ۱۸۵۲ دلار رسیده است. اما برخلاف بازار انس جهانی طلا، در بازار طلا و سکه ایران روند قیمت‌ها امروز نزولی بود. به شکلی که انوع سکه و گرم طلا به شکل متوسط ۱.۵ درصد کاهش قیمت داشتند. البته تنها سکه طرح قدیم بدون تغییر ماند.

به گزارش فرادید، بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با ارزش ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزارتومان فروخته شده است، که نسبت به روز کاری گذشت تغییر چندانی نداشته است.



همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلا ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۱.۶۶ درصد کاهش به چهار میلیون و ۷۱۱ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با کاهش ۱.۷۲ درصدی به یک میلیون و ۸۷ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

برخلاف روز گذشته که نرخ ارز‌ها تغییر محسوسی نداشت، اما امروز قیمت روند نزولی به خود گرفته اند. نرخ دلار امروز در بازار آزاد با ۱.۲۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. البته قیمت یورو تغییر چندانی نداشت و با قیمت ۳۰ هزار و ۱۹۱ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۱۰۹ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۵۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۳۴۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۱۹۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش نامحسوس نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی امروز به ترتیب به ۲۴ و ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۹ هزار و ۴۹۰ خریداری و با نرخ ۳۰ هزار و ۲۹۰ به فروش می‌رسید.

قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز کم تغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۷۷۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۳۴۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۷۵۰ تومان و ۳ هزار و ۳۲۵ تومان رسیده است.

قیمت ارز بریتانیایی پوند امروز در بازار با کاهش ۷۷ صدم درصدی به ۳۴ هزار تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و سه هزار و ۸۵۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید