ب ام و M۳؛ مدل ۲۰۲۱

ب ام و M۳؛ مدل ۲۰۲۱

خودرو طی ۴.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. متوسط مصرف سوخت ام ۳ برابر با ۱۰.۸ لیتر محاسبه شده است.

کد خبر : ۸۹۵۳۶
بازدید : ۱۴۹۶۳
مازیار دانیالی | ب ام و M۳ و M۴ مدل ۲۰۲۱ نسخه‌هایی با عملکرد بالاتر از سری ۳ و ۴ کمپانی مطرح آلمانی هستند که توسط بخش پرفورمنس ب ام و و با لوگوی M عرضه می‌شوند. ام ۳ از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۸ و سپس با یک وقفه از مدل ۲۰۲۱ مجددا به صحنه بازگشته و مدل ام ۴ نیز از سال ۲۰۱۴ تا کنون در کاتالوگ فروش باواریایی‌ها قرار دارد.

در ادامه این مطلب تصاویری از ام ۳ مدل ۲۰۲۱ را مشاهده می‌کنیم:

سدان ام ۳ و همچنین کامپتیشن ام ۳ با بروزرسانی‌های مهم در تمامی قسمت‌ها عرضه می‌شوند. در قسمت پیشرانه تغییرات مهمی وارد ساختار خنک کننده موتور شده و با توجه به فرم جدید گریل (جلوپنجره) رادیاتور نیز مقداری پایین‌تر آمده تا شرایط مطلوب تری از گردش هوا ایجاد شود.

در مدل ام ۳ از پیشرانه ۶ سیلندر توربودوقلو با ۴۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر استفاده شده که این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی اختصاصی ام پاور هماهنگ می‌شود. یکی ازمهمترین ویژگی‌های این جعبه دنده کاهش فاصله میان تعویض دنده‌ها است.

خودرو طی ۴.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. متوسط مصرف سوخت ام ۳ برابر با ۱۰.۸ لیتر محاسبه شده است.

پکیج ام پاور شامل ویژگی‌های دیگری مانند سیستم تعلیق تطبیقی اسپرت، سیستم ترمز سرامیک کربن با دیسک‌های بزرگ و سامانه اکس درایو نیز می‌شود. مدل کامپتیشن نیز نمونه قدرتمندتر ام ۳ جدید است که در آن از پیشرانه ۶ سیلندر توربودوقلو با ۵۱۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر استفاده شده است.

این هیولای آلمانی طی ۳.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و بیشینه سرعت آن نیز برابر با ۲۹۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید