تست روانشناسی؛ واکاوی شخصیت از طریق مدل ایستادن

تست روانشناسی؛ واکاوی شخصیت از طریق مدل ایستادن

موضع رو به جلو یا به عقب، به معنای خصومت یا مقاومت است، بسته شدن کنار هم پا‌ها ممکن است نشان دهنده احساس گرما و شخصیت نامطمئن باشد.

کد خبر : ۸۹۵۶۵
بازدید : ۱۳۳۱۴

شما می‌توانید با انتخاب مدل ایستادنتان، با شخصیت خود بیشتر آشنا شوید. زبان بدن، کانال بی کلام ارتباطی است و ما حتی در مواردی با توجه به آن‌ها اطلاعات زیادی راجع به عقاید، حالات و شخصیت‌های خود ارائه می‌دهیم.

در این تست روانشناسی شما می‌توانید با انتخاب مدل ایستادنتان، با شخصیت خود بیشتر آشنا شوید.

مدلی که می‌ایستید را انتخاب کنید:
شخصیت شناسی با زبان بدن ۱- این یکی از موضع‌های ایستادن خوب است، زیرا باعث می‌شود قد بلند و صاف به نظر برسید و همچنین به شما کمک می‌کند تا با پشت صاف بایستید.

این موقعیت به طور معمول توسط افرادی اتخاذ می‌شود که منتظر نوعی دستور هستند. تصور کنید که یک سرباز با فرمانده خود صحبت می‌کند، یک بچه مدرسه‌ای با معلم خود صحبت می‌کند و شما می‌توانید احساس برتری را که این موقعیت ساطع می‌کند، تصور کنید.

موضع رو به جلو یا به عقب، به معنای خصومت یا مقاومت است، بسته شدن کنار هم پا‌ها ممکن است نشان دهنده احساس گرما و شخصیت نامطمئن باشد.

۲- در این حالت با حالت مستقیم، قفسه سینه به سمت بیرون مشخص می‌شود و پا‌ها تا حدی از هم فاصله می‌یابند تا بتوانند با تسخیر فضای بیشتر بدن را بزرگتر نشان دهند.

همچنین دست‌ها ممکن است از پشت قفل شده و از دید دور باشند. این ژست اغلب در میان مردان مشاهده می‌شود و به طور معمول هدف آن‌ها از حفظ زمین است، زنان وقتی می‌خواهند برتری خود را نشان دهند از این ژست استفاده می‌کنند، این نشان می‌دهد که آن‌ها مرد هستند و در صورت تهدید به هر طریقی سریع عمل می‌کنند.

۳- با این موقعیت، تحمل وزن بدن مشخص می‌شود در حالی که پای دیگر به صورت حاشیه‌ای به جلو حرکت می‌کند. بالاتنه می‌تواند باز یا مسلح باشد، اما غلظت قسمت پایین بدن به سمت ران‌های داخلی کشیده می‌شود، که یکی از مناطق اروژن در بدن انسان است.

افرادی که در این راه ایستاده اند معمولاً آرام، راضی و با اعتماد به نفس هستند. آن‌ها از شخصیت‌های خود اطمینان دارند و ارزش واقعی خود را می‌دانند. آن‌ها در بسیاری از شرایط مختلف احساس راحتی می‌کنند و نوعی از افرادی هستند که می‌توانند با دیگران به خوبی کنار بیایند.

اگر پای آن‌ها به سمت شما است، علاقه‌مند به بحث هستند. به عنوان مثال اگر پای آزاد به سمت خروجی مجاور است، در این صورت ممکن است آن‌ها برای رهایی تلاش کنند. در نتیجه، این اشاره گر‌های غیرمستقیم موارد زیادی را افشا می‌کنند.

۴- اگر فرد به جلو و عقب خم شود، یک حالت احتیاط آمیز را نشان می‌دهد، به طور معمول، وقتی زنی به این ترتیب می‌ایستد، مشخص می‌کند که به جایی نمی‌رود و دسترسی به او قفل شده است. به همین ترتیب، برای مردان، این بدان معنی است که آن‌ها می‌مانند، اما آن‌ها نمی‌خواهند در شرایطی قرار بگیرند که ممکن است لگد شوند.

گاهی اوقات، این فقط یک روش ایستادن است تا بتوانید وزن خود را بین پا‌ها حرکت دهید، اما به طور معمول، این یک روش برای نشان دادن موضع دفاعی است که در آن واقعاً نمی‌خواهید طرف مقابل در فضای شما بیشتر درگیر شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید